Uvodnik u knjigu napisao je glavom i bradom Lari Pejdž, suosnivač Gugla! On preporučuje da se držimo ove metode kao biblije i da je prilagodino sebi, jer je i sam koristi do današnjeg dana, neke dve decenije od osnivanja.

CKR (Ciljevi i Ključni Rezultati) — od OKRs (Objectives and Key Results)

RFZ (Razgovori, Fidbek i Zasluge) — od CFRs (Conversations, Feedback, and Recognition)

U prvom delu knjige – CKR na delu, Doer navodi istorijski razvoj metodologije – počev od preteče “Menadžment putem ciljeva” Petera Drukera, zatim svog prvobitnog upoznavanja sa konceptom u okrilju majstora CKR – Endi Grova iz Intela, pa najzad do uvođenja ovog procesa u Gugl, Gejts Fondaciju i čitav spektar uspešnih kompanija.

“Merite ono što je važno” definiše CKR korisne strane kroz seriju iskustava iz prve ruke industrijskih lidera kao što su: Lari Pejdž, Bil Gejts, Bil Kembel i drugi. Predstavljene su studije slučaja iz čitavog niza dobro poznatih kompanija kao što su Intuit, MyFitnessPal i Adobe. Ove priče nam prenose na koji način CKR i njihove četiri “supermoći” – fokus, usaglašenost, praćenje i ambicija – doprinose uspehu ovih kompanija.

U drugom delu knjige “Novi svet rada” uvodi RFZ (Razgovore, Fidbek i Zasluge) sa fokusom na Ljudske Resurse, korporativnu kulturu i ključne vrednosti. Doer opisuje RFZ kao ono što daje ljudski glas za CKR. Nastavlja da ilustruje korisne strane kroz raznovrsne studije slučaja koje se bave stvarima kao što su zamenjivanje zastarelog modela Godišnjih revizija performansa, timskog rada i liderstva, kao i adaptiranje korporativne kulture po CKR metodologiji. Drugi deo se završava pričom o tome kako Bono izvršava CKR u svojoj ONE Fondaciji koja spašava živote u Africi.

Nakon uzbudljivog omaža Bilu Kembelu u posveti, knjiga je opremljena sa nekoliko sekcija izvora koji takođe ilustruju kako kompanije koriste CKR kako bi udesetostručile svoje rezultate.

Kultura, kaže izreka, jede strategiju za doručak

Sa novim načinom rada i današnjom radnom snagom, kultura je važnija nego ikada. Ljudi zasnivaju svoje odluke o zapošljavanju ne samo na tituli i novčanoj nadoknadi već kultura igra glavnu ulogu.

Sa CKR i RFZ moguće je promeniti srž kulture vašeg biznisa! CKR su idealni za usaglašavanje, angažovanje i timski rad. RFZ osiguravaju da se poruke prenesu. U kombinaciji kreiraju okvir i smernice za postavljanje ciljeva i visok radni učinak.

Doer se poziva na Endi Grova kako bi prikazao Intelovu kulturu i radni stil. Zatim navodi Guglovu studiju vezanu za izuzetne rezultate. Glavni zaključci iz oba ova primera jesu da saradnja i odgovornost vode do vrhunskog performansa.

Uveden je i novi koncept u domenu CKR – Pulsiranje. Pulsiranje omogućava fidbek u realnom vremenu kroz seriju pitanja postavljenih osoblju kako bi se sagledalo trenutno stanje radne kulture.