Za neke ljude rad od kuće je ostvarenje sna, dok je za druge opet u pitanju ostvarenje sna – samo ne lepog, nego košmarnog. Jednostavno, postoje ljudi kojima je odlazak u kancelariju deo rutine na koju su navikli i koji im dosta znači u ispunjavanju dnevnih zadataka, organizaciji vremena, a nekim ekstrovertnijim ličnostima za ljubav prema odlasku u kancelariju presudan je kontakt sa ljudima sa kojima rade.

Sa druge strane, postoje oni koji smatraju da mnogi korisni alati koji su nam danas dostupni čine rad od kuće daleko udobnijom verzijom kancelarijskog rada. Ovi alati olakšavaju internu i eksternu komunikaciju kompanije, deljenje sadržaja, upravljanje vremenom, daju nam jasan pregled dnevnih zadataka i još mnogo toga.

U nastavku teksta saznajte više o sedam najkorisnijih alata za rad od kuće po našem izboru.

Infinity

Ova platforma omogućuje vam da efikasno organizujete projekat i pratite sve faze njegove realizacije. U okviru projekta, svaki član tima dobija kartice sa svojim zaduženjima na koje možete uneti tačan opis zadatka koji treba da bude obavljen, krajnji rok za njegovo obavljanje, korisne linkove, neophodan sadržaj za realizaciju i još dosta atributa o kojima sami odlučujete jer svaki projekat možete gotovo potpuno personalizovati. Organizacija projekta na način koji vam najviše odgovara je opis koji najbolje odgovara ovoj platformi.

Ukoliko više ljudi radi na jednom zadatku, moguća je brza i jasna komunikacija pomoću komentara koji se mogu stavljati na svaki konkretan zadatak – tako možete ostavljati predloge za bolje izvršavanje zadatka, ili možete tagovati kolegu u komentaru kada ste završili vaš deo, tako da on može otpočeti sa svojim delom posla na zadatku.
Osim za organizaciju projekata, Infinity možete koristiti i kako biste se lično organizovali, možete napraviti kalendar sastanaka, listu zadataka koje trebate obaviti ili nešto treće budući da ova platforma nudi širok spektar korisnih načina organizacije.

Clockify

Laka i jednostavna alatka koja omogućuje praćenje vremena koje trošite na određene zadatke.

Ovi zadaci mogu biti podeljeni po klijentima, projektima, timovima. Sam interfejs ove aplikacije dosta je pregledan, tako da korisnici mogu lako da se snađu. Možete na samo par klikova dobiti dnevne, nedeljne, mesečne kao i godišnje izveštaje sa podacima o utrošenom vremenu kako pojedinaca, tako i celih timova, bilo na projektu ili vremenu koje je posvećeno određenom klijentu.

Pored toga što je koristan i jednostavan za korišćenje, Clockify je otišao i korak dalje pa ga tako za praćenje vremena i gore navedene pogodnosti možete koristiti besplatno zauvek, dok u plaćenim paketima dobijate dodatne mogućnosti koje će olakšati rad tima.

Loom

Idealna, besplatna alatka koja će ubrzati i pojednostaviti komunikaciju. Daje vam mogućnost da snimite ekran, glas, sebe i tako prezentujete ili objasnite kolegama ili klijentima šta god da je potrebno.

Ekspresivnost ovog alata spasila je mnoge pisanja nepotrebnih sastanaka, predugačkih e-mailova i suštinski gubljenja vremena.

Google Drive

Dokumenti, fotografije, video zapisi, tabele, prezentacije i još mnoštvo stvari svakodnevno su nam neophodni u većini zadataka koje trebamo da obavimo. Pitanje koje se logično nameće jeste – gde skladištiti sva taj materijal? Kako ga učiniti lako dostupnim i deljivim?

Google Drive je svakako jedna od najboljih opcija za rešavanje ovih izazova. Kada je u pitanju kompleksnost korišćenja, ovde možemo reći da je gotovo i nema. Dovoljno je da napravite Gmail nalog, i dobijate Google Drive sa besplatnih 15 GB prostora za skladištenje najrazličitijih vrsta podataka.

Ukoliko vam je potrebno više prostora, za 218 dinara mesečno dobijate dodatnih 100 GB, dok ćete za 1093 dinara mesečno dobijati dodatnih 1TB memorije.

Slack

Aplikacija koja komunikaciju čini bržom, lakšom i jednostavnijom.
Konverzacije se odvijaju po kanalima koji mogu biti organizovani tako da jedan kanal predstavlja određeni projekat, nekog od klijenata ili možete napraviti kanal koji će služiti za korisne linkove koje ćete međusobno u timu deliti. Slack vam nudi različite opcije – a na vama je da odlučite koji način organizacije kanala će najbolje odgovarati vašem timu.

Pored besplatne verzije koja omogućava sve o čemu sam iznad pisala, moguće je izabrati i neki od paketa koji se plaćaju a koji donose dodatne pogodnosti kao što su lakša pretraga po ključnim rečima, veća arhiva poslatih poruka, grupni pozivi i još dosta toga.

Skype

Verovatno najpopularniji alat za održavanje sastanaka na daljinu. Bilo da je u pitanju video ili audio komunikacija, grupni ili jedan-na-jedan pozivi, Skype će olakšati rad od kuće svima koji bi trebalo da se nalaze u istom prostoru u nekom trenutku, ali su iz bilo kojeg razloga u tome sprečeni.

Google Calendar

Kada je u pitanju organizacija sastanaka bilo sa klijentima ili sa članovima tima, najbitnija stvar je pronaći termin u kojem su slobodni svi čije se prisustvo zahteva na sastanku.

Google Calendar pomoći će vam da prevaziđete ovaj izazov tako što vam daje mogućnost da ispunite svoj kalendar obavezama koje imate i lako ga podelite sa drugima kako bi i oni mogli da vide termine u kojima ste zauzeti, ali što je bitnije – termine u kojima ste slobodni.

Ono što nikako ne smemo ne pomenuti kada je u pitanju Google Calendar jeste njegova sinhronizovanost sa mobilnim telefonom – ukoliko se bojite da ćete zaboraviti na neki sastanak, nema potrebe za tim, Google Calendar će vas obavestiti preko mobilnog telefona da će vaš sastanak uskoro početi.

Ukoliko već ne koristite, probajte neku od ovih aplikacija i alata i podignite efikasnost rada od kuće na viši nivo.