WeWork, kompanija koja iznajmljuje poslovni prostor, protiv virusa je nedavno premijerno prikazala novi predlog za inovativno radno okruženje usled pandemije koje će imati za cilj da omogući distancu i samim tim bezbednost korisnika. Novi koncept se sastoji iz tri glavna faktora: prioritizacija ličnog prostora, raspoređeno osoblje i pojačana sanitizacija.

Pandemija je uzrokovala do sada neviđene preokrete u načinima na koje radimo, putujemo i živimo. Tokom ovih vremena punih izazova, kompanije razmišljaju o tome kako da se pripreme za budućnost. Kako da budu spremne kada zaposlenima bude dozvoljeno da se vrate u radno okruženje? Istovremeno je neophodno održavati globalne standarde zdravlja i bezbednosti. Premda još uvek nije poznato koliko će dugoročan biti uticaj COVID-19, WeWork je aktivno preduzeo korake da se prilagodi novoj realnosti sa kojom se svi suočavamo. Poslovni prostor u novom kontekstu zahteva određene adaptacije.

Rešenje koje je predložio WeWork za privatne kancelarije će uključiti “tampon sedište”, koje u suštini nalaže da svaka druga stolica bude prazna, po naizmeničnoj šemi, tako da niko ne sedi direktno pored ili iza neke osobe, kako bi se omogućila bezbedna distanca od približno dva metra.

U pogledu prostora za odmor, sva mesta za sedenje su odvojena posebno namenjenim praznim sedištima. Dodatno, kretanje bi trebalo da bude ograničeno na jednosmerne pravce kako bi se izbelga zagušenja.

Najzad, poslovni prostor protiv virusa po predlogu WeWork predviđa uključivanje odgovarajućih stanica za sanitizaciju u svim područjima koja podrazumevaju često dodirivanje površina, a takođe i postavljanje kutija za preuzimanje ubrusa.

Priprema za novo radno okruženje

PRIORITIZACIJA LIČNOG PROSTORA

Zahvaljujući privatnim kancelarijama osmišljenim za komfor i balans, radnici mogu nastaviti sa svojim poslom a da pritom i dalje zadrže zdravu fizičku distancu.

RASPOREĐENO OSOBLJE

WeWork ima u ponudi više od 700 globalnih lokacija i kao pogodnost navodi da to može skratiti zaposlenima vreme za putovanje do posla i ujedno im pružiti međunarodnu mrežu poslovnih prostorija kojima imaju pristup.

POJAČANA SANITIZACIJA

Implementacija mera čistoće treba da osigura zdravlje i blagostanje svih korisnika prostora. Zajedničke prostorije se dezinfikuju mnogo češće, a usto su obezbeđeni i sanitarni proizvodi u svim prostorijama.

PREGLEDAJTE GALERIJU SLIKA U NASTAVKU:

5. Prostorije za obedovanje

4. Prostor za odmor

3. Zajedničke prostorije

2. Sobe za sastanke pre i posle