Ukoliko koristite Facebook da biste promovisali svoj biznis i doprli do što većeg broja ljudi, Facebook piksel će vam pomoći da to uradite na najbolji mogući način. Facebook piksel će vam pomoći da budžet koji koristite za reklamiranje na ovoj društvenoj mreži ne bude potrošen uzalud. Koristite ga na pravi način i rezultati neće izostati.

Šta je Facebook piksel?

Facebook piksel je zapravo deo koda koji postavljate na svoj sajt. Od trenutka kada ga postavite na sajt, ovaj deo koda prikuplja podatke o svim posetiocima sajta, o njihovim navikama, preferencama i ponašanju. Jedini uslov za prikupljanje ovih dragocenih podataka o vašim potencijalnim klijentima jeste da imate Facebook stranicu povezanu sa sajtom, kao i da oni koji posećuju sajt budu istovremeno ulogovani i na svoj Facebook.

Jednom kada je piksel postavljen na sajt, on polako počinje da se puni podacima o posetiocima sajta. Dakle, informacije o posetiocima vam neće odmah biti dostupne, već kroz neko vreme kada dovoljno posetilaca poseti vaš sajt od trenutka kada je piksel ubačen.

Kako piksel može pomoći vašem biznisu?

Ukoliko pokušavate da prodate neki proizvod ili uslugu, što više informacija imate o vašoj ciljnoj grupi, to je veća verovatnoća da ćete prodaju uspešno obaviti.

Facebook piksel je u tom smislu vaš nezamenljiv biznis partner koji vam pomaže da što bolje upoznate publiku kojoj se obraćate i u skladu sa tim napravite najefikasniju reklamu koju ćete, takođe pomoću piksela, prezentovati upravo onima kojima je i namenjena.

Instaliranjem piksela u praksi će vam pomoći da:

  • targetirate publiku koja je već zainteresovana za vrstu proizvoda ili usluge koju nudite,
  • napravite reklamu koja će dati rezultate jer će je videti tačno oni kojima je namenjena,
  • vratite posetioce koji su već bili na vašem sajtu, ali nisu obavili kupovinu,
  • pratite konverzije i menjate reklame u skladu sa rezultatima koje postižu,
  • prodate više proizvoda ili paketa usluga koje nudite,
  • stvorite savršeno targetiranu publiku i za ostale reklame koje ćete u budućnosti realizovati.

Facebook piksel

Kako se pravi Facebook piksel?

Da biste napravili Facebook piksel neophodne su vam, dakle, dve stvari: Facebook Business stranica i sajt vašeg biznisa. Ukoliko zadovoljavate ta dva zahteva, potrebno je da napravite sledeće korake.

  1. Posetite Events Manager.
  2. Kliknite + Add New Data Source (ili u zavisnosti od verzije Events Managera koji koristite Connect Data Sources, a zatim obeležite Web).
  3. Obeležite Facebook Pixel.
  4. Pročitajte detalje o tome kako piksel funkcioniše.
  5. Unesite ime vašeg piksela.
  6. Unesite URL vašeg sajta.

Kada je piksel napravljen, preostaje vam da ga ubacite na sajt. To možete uraditi na tri načina:

  1. možete ručno ubaciti piksel na sajt,
  2. korišćenjem partnerske integracije,
  3. slanjem e-mail instrukcija developeru.

Najveća verovatnoća je da ćete piksel ubaciti koristeći prvu ili treću opciju. Prva opcija podrazumeva da ćete kod koji dobijete od Facebooka ubaciti na header sajta, dok treća opcija podrazumeva da ćete uneti e-mail treće osobe i poslati joj instrukcije za unošenje koda na sajt. Instrukcije koje se šalju su automatizovane i pripremljene od strane Facebooka, tako da je na vama samo da unesete e-mail.

Kada je piksel postavljen, Facebook počinje da povezuje posetioce vašeg sajta (one koji su istovremeno ulogovani na Facebook) sa svojom bazom i prikuplja informacije o njima. Ove prikupljene informacije od neizmernog su značaja za kreiranje uspešnih Remarketing i Retargeting kampanja. Bićete u mogućnosti i da pravite različite ciljne grupe koje će vam omogućiti da pošaljete pravu poruku jasno definisanom auditorijumu zainteresovanom za vaš proizvod ili uslugu.

Praćenje konkurencije na društvenim medijima: 4 načina da koristite Big Data