Svet marketinga se neverovatno preokrenuo i digitalni marketing preuzima vođstvo. Tradicionalne marketinške taktike i dalje mogu funkcionisati, ali treba ih uključivati zajedno sa digitalnim marketingom. Istina je da korišćenje pogrešne strategije kada marketing radite onlajn može zahtevati puno vremena i ispostaviti se kao gubitak novca. Rast kompanije uz pravu strategiju digitalnog marketinga može smanjiti optrećenje na druge oblasti poslovanja, a ne samo marketing tim malog biznisa.

Prikupljanje što više podataka može dovesti do dodatnih unapređenja u generisanju lidova, prodaji i rangiranju na pretraživačima. Podaci će postajati sve vredniji, pogotovo kako se veštačka inteligencija sve više odomaćuje u poslovnom okruženju. U nastavku navodimo savete kako koristiti podatke zajedno sa iskustvom marketing tima da biste ostvarili rezultate za mali biznis.

Saznajte koji blogeri/pisci generišu konverziju u saobraćaj

Imate mogućnost da kreiranje sadržaja prepustite spoljnim saradnicima ili da imate brojno osoblje koje će se time baviti. Određeni član osoblja može stvarati sadržaj koji jednostavno ostvaruje više saobraćaja nego neki drugi. Saobraćaj može rezultirati pozadinskim linkovima (backlink) koji pojedini sadržaj čine utoliko vrednijim. Delegirajte tu osobu kao pisca za najbolje teme u vašem izdavačkom planu, tako da može da proizvodi odlične sadržaje sa već interesantnim naslovima.

U slučaju da angažujete spoljne saradnike, prioritet bi trebalo da bude zadržavanje slobodnog autora koji je povremeno odgovoran za najbolje sadržaje na kompanijskom veb sajtu. Sve dok spoljni saradnik komunicira i dostavlja kvalitetno urađen posao u skladu sa rokovima, ne bi trebalo da bude ikakvih problema.

Obustavite taktike koje ne daju konverziju

Iskusni marketari znaju koje taktike ne daju rezultate i to se može razlikovati od jedne do druge poslovne niše. Instagram je ogromna marketinška platforma za agente nekretnina, kao i Fejsbuk, dok Tviter jednostavno nema isti takav uticaj. I Tviter može poslužiti ukoliko su prave fotografije povezane sa tvitom.

Znati kada odustati od određenih taktika omogućava marketinškom timu da se fokusira na ono što zapravo funkcioniše. Imajte na umu da bi podaci mogli da prikazuju da je potrebno nekoliko nedelja ili meseci da se generišu pravi rezultati sa specifičnom strategijom. Strpljenje je ključ, ali znati kada prekinuti je bar podjednako važno, ako ne i važnije.

Investirajte u alat za domet imejla sa praćenjem

Domet (Outreach) će biti suštinski važan za svaku kompaniju bilo da je to prodajni domet telefonom ili domet influensera putem imejla. Domet treba izvoditi pažljivo uspomoć alata koji može pomoći da se prate podaci. Osoba iz prodaje može videti koji njihovi mejlovi su otvoreni, prema naslovnoj liniji, te može uraditi A/B testiranje sa sadržajem svog imejla.

Poslednja stvar koju kompanija želi da uradi jeste da uništi odnos preteranim nuđenjem ili dosađuje potencijalnom kupcu. Organizacija imejlova, telefonskih poziva i drugih načina ostvarivanja kontakata treba da bude sprovedena kako bi se izbeglo duplo kontaktiranje kada je reč o ponudama ka lidovima. Domet može takođe biti važan deo SEO, jer je izgradnja linkova žila kucavica rangiranja na internet pretraživačima, premda Gugl to negira. Negiranje se ne slaže sa podacima koje su prikupili marketing profesionalci i dokazali da su linkovi jako važni.

A/B Testiranje sa Veb sajtom

Veb sajt će biti važan tokom marketiranja dok se posetioci sajtova pretvaraju u lidove što pomaže da biznis raste. Poslednje što kompanija želi jeste da troši novac na marketing i dobije saobraćaj ka sajtu od koga se brzo odustaje usled sporog učitavanja ili nezgodnog dizajna. Razumevanje trendova veb dizajna zajedno sa najboljim praksama SEO je od suštinske važnosti u bilo kom veb dizajnu za koji se odlučite. Možda ćete čak zaključiti da mala razlika na formularu za kontakt stvara više lidova jer je formular kraći ili ga je lakše popuniti. Procesi odjavljivanja takođe treba da budu optimizovani kako bi bili što jednostavniji i bezbedniji. Etrgovinski biznisi bi mogli da osete ogromna povećanja prodaje kada sprovedu promene koje smanjuju broj ljudi koji zadržava artikle u svojim korpama.

Marketing tim malog biznisa može podacima pokretati marketinške kampanje koje dosežu do novih visina. Omogućiti marketinškom timu da radi optimalno će zahtevati investiciju koju treba imati na umu. Sve dok nastavljaju da održavaju pozitivan povrat na ulaganja, ulaganje novca u marketing je takođe pozitivno!

Vrednost poverenja vaših kupaca povećava vrednost Brenda