Potrebno je da ZNATE ko dolazi na vaš vebsajt, ko čita vaše objave i sve što možete saznati o njima. Na taj način ćete biti u mogućnosti da targetirate svoje marketinške aktivnosti ka pravim ljudima, onima kojima su potrebne vaše usluge. U tome vam može pomoći neki od TOP 5 SEO alata.

Pokušavati da unapredite svoj SEO bez odgovarajućih alata je kao eksperiment sa majmunom koji pokušava da napiše Bibliju: sve i da imate milion života, ne postoji čak ni šansa jedan u milion da ćete to uraditi kako treba.

Svaki alat je savršen za nekog. Tajna je u tome pronaći onaj koji je savršen za VAS.


Majestic

Premijum, profesionalni alat za SEO i analizu sajta koji obuhvata analizu pozadinskih linkova, kao i odličan alat Site Explorer.

SEO alati su savršeni za profesionalce, ali ovaj paket ima značajno visoku cenu.

Profesionalna pretplata od 99 dolara mesečno vam omogućava da radite sledeće:

  • Istraživanje ključnih reči
  • Proveravanje pozadinskih linkova
  • Analiza konkurentskih veb sajtova
  • Revizija vašeg veb sajta

Majestic vam pruža izuzetnu dubinu analitke. Linkovi se analiziraju na stepen u kome im možete verovati, sajtovi koji linkuju na više konkurenata se identifikuju i sirovi analitički podaci sa bilo kog veb sajta se mogu preuzeti.


Moz Pro

Kompletan program za analizu pretrage namenjen SEO konsultantima i agencijama.

Moz pro

Moz Pro vam daje jako puno podataka za koje će vam biti potreban tim, kako biste ih iskoristili u najvećoj mogućoj meri. Ovo nije alat za male biznise koji pokušavaju da se sami bave svojim SEO.

Moz Pro srednji paket pretplate od 149 dolara mesečno vam omogućava:

  • Istraživanje ključnih reči
  • Proveru pozadinskih linkova i kako  se oni menjaju tokom vremena
  • Proveru rangiranja vašeg sajta i konkurenata tokom vremena
  • Analizu konkurentskih sajtova
  • SEO reviziju sajta

Svaki Moz Pro paket pretplate vam daje pristup sličnim podacima. Skuplji paketi pretplate imaju više limite za podatke tokom meseca.


Google Trends

Besplatna usluga koja je dostupna svima. Korisna je za uočavanje trendova među terminima pretrage ili poređenje dve potencijalne ključne reči, tako da možete da se koncentrišete na neku od njih koja ima više potencijala.

TOP 5 SEO alata: Google Trends


SerpStat

Skup SEO alata koji odgovaraju na potrebe svakog SEO profesionalca.

SERP Chat

SerpStat nudi fleksibilan skup paketa koji su tako osmišljeni da odgovaraju malim biznisima s jedne strane, pa sve do SEO agencija sa druge strane.

Svi SerpStat nalozi obuhvataju:

  • Istraživanje ključnih reči
  • Proveru pozadinskih linkova
  • PPC alate
  • Analizu konkurentskih veb sajtova
  • Reviziju sajta
  • Praćenje rangiranja

SerpStat paketi pretplate se kreću od 69 do 499 dolara mesečno. Pretplata od 69 dolara je namenjena malim i srednjim biznisima i pojedincima. Skuplji paketi pretplate mogu uključiti više korisnika i više limite nad podacima.


Ahrefs

Jedini SEO alat koji je potreban agencijama. Radi sve što će vam ikada biti potrebno, po pristupačnoj ceni.

TOP 5 SEO alata: Ahrefs

Ahrefs vam nudi sedmodnevni probni period po ceni od 7 dolara, tako da možete videti šta biste dobili za svoj novac. A dobijate jako mnogo!

Svi Ahrefs paketi pretplate obuhvataju:

  • Istraživanje ključnih reči
  • Istraživanje pozadinskih linkova
  • Istraživanje tema
  • Analizu konkurentkih sajtova
  • Reviziju sajta
  • Praćenje rangiranja

Cene paketa pretplate se kreću od 99 dolara mesečno, pa sve do 999 dolara mesečno. Paketi viših cena imaju veće limite na podatke i dozvoljavaju više korisnika. Cenovni paket pretplate od 99 dolara mesečno je namenjen malim biznisima koji pokušavaju da unaprede svoj SERP.

Ukratko

Top 5 SEO alata za podatke se razlikuju po kompleksnosti, cenama i mogućnostima. Ukoliko ste novi u oblasti SEO, ili je to samo jedna od vaših odgovornosti, onda je Google Trends verovatno najbolja opcija od koje možete krenuti. Ukoliko ste SEO profesionalac, onda treba da testirate neke od skupljih alata kao što su Ahrefs, Moz Pro i Majestic, kako biste uvideli koji najbolje odgovara vašim potrebama.

Strategija digitalnog marketinga: 5 razloga da je poboljšate