Jedan od načina na koji big data može biti upotrebljen jeste LinkedIn marketing vođen podacima. Sve veći broj kompanija koristi analitiku podataka da poboljša izradu svojih LinkedIn oglasa i optimizuje svoje LinkedIn marketing strategije.

Da li želite da poboljšate efektivnost svoje LinkedIn marketing strategije? Da li se pitate koje tajne i trikove koriste profesionalci LinkedIn marketinga? U ovom tekstu vam predstavljamo koje strategije vođene podacima oni praktikuju kako bi unapredili efektivnost svog LinkedIn marketinga.

6 najboljih praksi za LinkedIn marketing vođen podacima

Svaka industrija koja se snažno oslanja na tehnologiju analitike podataka prolazi kroz velike promene iz godine u godinu. Marketing je jedno od onih okruženja koje se toliko brzo menja da postaje teško držati korak sa najboljim praksama. Ipak, ako poznajete pravila igre, uvek ćete ostati u toku.

U nastavku je nekoliko načina kako možete iskoristiti analitiku podataka da dobijete više vrednosti iz svoje LinkedIn marketing strategije.

1. Napravite i optimizujte svoju LinkedIn kompanijsku stranicu uspomoć alata mašinsokg učenja

Vaša kompanijska stranica je prva stvar koju ljudi vide. Njihov prvi utisak će zavisiti od toga koliko je interesantna i impresivna.

Odakle početi? Pre svega, treba da uneste sve neophodne informacije o svojoj kompaniji. Zatim, ne zaboravite na kontakt podatke, uključujući i link ka kompanijskoj internet prezentaciji. Najviše pažnje treba obratiti na opis jer će on reći svim vašim potencijalnim klijentima kako se vi razlikujete od ostalih konkurenata i zašto bi trebalo da odaberu baš vas.

Nakon toga, postavite logo vaše kompanije i nastavite sa optimizacijom svog LinkedIn profila. Unesite ključne reči i svaki put kada neko unese sličan upit, vaša stranica će se pojaviti u rezultatima pretrage. Obavite svoja istraživanja i odaberite ključne reči koje najbolje karakterišu vaš biznis.

Ovde će mašinsko učenje biti naročito korisno. Možete koristiti alate mašinskog učenja da dobijete uvide na vašem profilu u odnosu na koje možete planirati aktivnosti, tako da ćete biti u mogućnosti da napravite adaptacije koje će vašu stranicu učiniti privlačnijom vašim kupcima.

2. Kreirajte upečatljive sadržaje uspomoć VI

Hiljade ljudi posećuje LinkedIn svakoga dana ne samo da bi tražili nove poslove, već ujedno i da bi proveli vreme diskutujući o temama koje ih interesuju i čitajući vredne sadržaje. To vam daje izuzetnu priliku da se pokažete kao stručnjak u određenoj oblasti. Objavljujte interesantne sadržaje i izrazite svoje jedinstveno mišljenje.

To vam neće oduzeti previše vremena jer postoje odlični programi (kao npr. Buffer) koji vam mogu pomoći da olakšate čitav proces. Ovaj servis vam omogućava planiranje vaših publikacija, automatsko objavljivanje i praćenje učinka vaših sadržaja.

Postoje dve vrste sadžaja koje možete objavljivati:

  • Delite svoje mišljenje o najnovijim vestima u svetu, ili novostima vezano za oblast vaše kompanije. To vam može pomoći da uključite ljude u diskusiju. Obrazovni sadržaji su u srži svake strategije. Vaši potencijalni klijenti uvek imaju mnogo pitanja. Ukoliko na njih možete odgovoriti svojim kvalitetnim sadržajima, ljudi će početi da vam veruju, osećajući naklonost i poštovanje. Nakon izvesnog vremena, emocionalno će se povezati sa vašim brendom.
  • Delite šta se događa sa vašom kompanijom, detalje toka posla i planove za budućnost. Takođe je dobra ideja povećati svoj lični uticaj. Možete biti jedinstvena i duhovita osoba, a vaš tim može biti najljubazniji na svetu. Ali ako vaši potencijalni klijenti vide samo vaš logo, oni to nikada neće saznati i percipiraće kompaniju kao beživotnu mašinu. U isto vreme, ako vaš konkurent pokaže svoje lice i iskustvo na društvenim medijima, on će imati prednost. Ljudi će pre biti skloni da veruju njemu nego vama. Iz tog razloga najuspešniji onlajn biznisi imaju lica. Pokušajte dodavanjem Gifova. Giphy baza ima milione video materijala u trajanju od 2 sekunde koji mogu osvežiti kompanijski imidž i pomoći da se brend humanizuje.
  • Delite sadržaje koje generišu korisnici. Vaši kupci mogu prodavati daleko efikasnije nego vaši najbolji prodavci. Ukoliko imate zadovoljne klijente, podelite njihove iskrene recenzije ili ih anketirajte za te namene. Oni će vam uvek rado pomoći, zato se ne ustručavajte da pitate.

Da li znate kako možete vizuelno unaprediti svoj LinkedIn profil? To je lako izvesti dodavanjem fotografija, videa, odgovarajućih članaka sa slikama. Bićete zapanjeni kako vas bogati sadržaji mogu izdvojiti iz sive mase. Ukoliko želite da ostanete u toku sa trendovima u sadržajima i stvarate najupečatjljivije vizuale, Movavi Blog vam može biti od pomoći.

A evo i tri pokretačke snage u osnovi sjajnog marketinga sadržajima:

  • Individualnost. Mnogi savremeni blogeri već sada jednostavno uključe kameru i govore o svemu u okviru svog profila.
  • Dubina detalja. Dajte svojoj publici savete od pomoći. Ne bi trebalo samo da ukažete na problem, već pokušajte da pokažete konkretno rešenje.
  • Iskrenost. 90% sadržaja na internetu je bezlično kopiranje. Ne ponavljajte ono što su ljudi već čuli milion puta. Pristupite temi sa svoje tačke gledišta.

Veštačka inteligencija može biti od velike pomoći sa svim ovim faktorima. Veliki broj kompanija je počeo da koristi VI za kreiranje korisnijih sadržaja za svoje društvene medije.

Možete koristiti VI da osmislite unikatne ideje koje će biti privlačnije ciljanim kupcima. To može biti jako korisno kada želite da se pobrinete da vaš sadržaj zaista rezonira sa ljudima sa kojima se upuštate u kontakt.

3. Otkrijte relevantne grupe analitikom podataka

LinkedIn grupe su nekada jako impresivne. Tamo možete pronaći publiku različitih niša koja će deliti vaše mišljenje i može biti zainteresovana za proizvode ili usluge koje nudite. U okviru grupa je moguće diskutovati o svim vrstama tema, postavljati pitanja i pomagati da se pronađu rešenja za probleme drugih ljudi.

Ipak, kako biste bili primećeni i pronašli nove potencijalne klijente, treba da budete aktivan član grupe.

Ovo je još jedna oblast gde analitika podataka može biti izuzetno korisna. Možete pretražiti baze podataka vrednih LinkedIn grupa kako biste otkrili one koje će biti relevantnije za vaše ciljne grupe.

4. Sponzorišite svoje objave uspomoć uvida vođenih podacima

Nažalost, neće svaka objava biti podjednako popularna na vašoj stranici na LinekdInu. Stoga možete koristiti one koje su privukle najviše pažnje kako biste proširili svoju publiku. Sponzorišite ih!

Sponzorisani sadržaj je nalik “native” oglašavanju i omogućiće vam da pokažete svoj najbolji sadržaj još većem broju ljudi. To je odličan način da privučete nove čitaoce na svoj blog.

Big data ovde može biti naročito korisna. Možete koristiti LinkedIn podatke da otkrijete najrelevantnije kupce i postarate se da se vaši oglasi nađu pred njihovim očima.

5. Investirajte u oglašavanje

Kada je reč o LinkedIn oglasima, možete odabrati između dve varijante: oglasi koje samostalno postavljate i kampanje kojima se upravlja. Nije važno koju od ovih opcija odaberete za LinkedIn marketing vođen podacima – obe će vam pomoći da pokažete svoje objave novim ljudima ili se fokusirate na one koji su već pokazali interesovanje za vašu kompaniju. Istražite svaku vrstu oglašavanja i odaberite onu koja najbolje odgovara vašim ciljevima.

6. LinkedIn analitika

LinkedIn marketing vođen podacima

Kako biste uvideli koje promene se događaju na vašem blogu i pratili efektivnost njegovog razvoja, koristite LinkedIn analitiku. Napredna poslovna analitika može umanjiti troškove. To je sjajno rešenje za analiziranje koji vaši marketinški koraci su bili uspešni, a koji su podbacili. Analitički alati poput inlytics mogu pojednostaviti čitav proces i pomoći vam da analizirate svoje LinkedIn podatke 10x brže.

Big data je ključ uspeha za LinkedIn marketing vođen podacima i strategije marketinga sadržajima

Sada kada imate gotov plan, marketing sadržajima na LinkedInu više ne izgleda kao nešto što će nadalje biti teško. Čak će biti lakše ako spojite svoju analitiku podataka i LinkedIn marketing strategije. Ukoliko ste spremni da dovedte svoju kompaniju na sledeći nivo, koristite ove korisne savete i definitivno ćete uskoro uočiti pozitivne rezultate.

Analitika marketinga društvenih medija: 4 alata koji štede vreme