Slike i marketing sadržajima su jedna od najčešće upotrebljavanih strategija digitalnog marketinga. Fotografije i grafički materijali su izuzetno važni za strategiju marketinga sadržajima jer vam omogućavaju da ispričate moćnu priču, a da ne koristite reči, kako kaže čuvena izreka “Slika vredi više od 1000 reči”.

Važno je brižljivo odabrati fotografije i postarati se da se slike koje delite mogu povezati sa vašim poslovnim ciljevima i predstavljati vaš brend na odgovarajuć način. Kada to izvedete kako treba, objavljivanje brendiranih fotografija vam može pomoći da vas postavi ispred šire publike, podstakne lojalnost ka brendu, odvede ljude na vaš veb sajt i pomogne vam da izgradite dugoročne odnose.

Slike su fantastičan alat za pripovedanje i mogu biti neprocenjivi adut u promovisanju vašeg brenda i njegove poruke. Evo nekoliko ključnih načina kako vam fotografije mogu pomoći da ispričate svoju priču:

  • Pokažite ljude koji koriste vaš proizvod.
  • Pomozite ljudima da vizualizuju vašu poruku.
  • Povećajte svest o brendu dodavanjem logotipa vaše kompanije.
  • Pokažite svoju društvenu stranu slikama sa događaja ili timskih okupljanja.

Upotrebiti slike i marketing sadržajima može biti ekstremno efektivno za vaše pozicioniranje, ali samo ako se izvede strateški. Evo nekoliko stvari koje treba da razmotrite pre nego što počnete da koristite fotografije kao deo kampanje marketinga sadržajima:

  • Zašto delite sliku? Da li podržava vaše opšte poslovne ciljeve?
  • Koju priču pričate ovom slikom? Da li je prigodna/ da li podržava identitet vašeg brenda?
  • Da li su na fotografiji ljudi? Gledaoci su uglavnom privučeni fotografijama koje prikazuju druge jude.
  • Da li je lako podeliti fotografiju, sa lako pristupačnim dugmićima za društveno deljenje? Da li će ljudi biti inspirisani da je podele na svojim društvenim mrežama?

O svim ovim stvarima je važno razmisliti pre nego što odaberete fotografiju za svoju kampanju i trebalo bi da odvojite vremena da se postarate da svaka slika promoviše vaš brend na pozitivan način.

Efektivno promovišite svoje fotografije

Fotografije su neverovatno efektivne u pokretanju angažovanja korsnika i generisanju deljenja na društvenim mrežama. Ljudi su daleko skloniji da dele vaše foto sadržaje na svojim društvenim mrežama, zato treba da izdvojite vreme da naučite kako efektivno promovisati vaše fotografije da dobijete najviše vrednosti iz svakog “sviđanja” i deljenja. Evo nekoliko saveta koji vam mogu pomoći da efektivno promovišete svoje fotografije:

1. Delite kvalitetne fotografije

Isto kao i video, nije svaka fotografija kreirana na isti način i potrebno je da posvetite vreme tome da pronađete i podelite fotografije najboljeg kvaliteta. Imajte na umu da ukoliko predstavljate nekoga ili nešto u pozitivnom svetlu, ljudi su skloni da to podele i postave vaš sadržaj pred svoju mrežu kontakata, pomažući vam tako da proširite svoj domet. Uvek se postarajte da su vaše fotografije jasne i reprezentativne za vaš brend.

2. Budite blagovremeni

Kada ste marketar, trebalo bi konstantno da pratite trendove i delite najsvežiji sadržaj, kao i da uključujete svoje fotografije. Ukoliko delite fotografije koje ste uslikali na nekom događaju, pobrinite sa da ih odmah postavite dok je ljudima sve još uvek sveže u sećanju. Ukoliko delite fotografije drugih, pobrinite se da su nove i fokusirane na aktuelnu temu.

3. Delite grupne fotografije

Odličan način da generišete više angažovanja sa vašim fotografijama jeste da delite slike grupa ljudi, kompanija, proizvoda, itd. Kada je jedna osoba tagovana, ili jedna kompanija podeli vašu fotografiju, drugi će biti skloniji da se pridruže i pomognu da se vaš sadržaj raširi još dalje.

4. Tagujte ključne ljude

Ukoliko ste zainteresovani da uhvatite više zamaha na društvenim medijima, neizostavno tagujte ključne ljude na vašim fotografijama. Bilo da su to kupci, kompanije ili važni ljudi na fotografiji, tagovanje ljudi je odličan način da privučete pažnju na vaš sadržaj i podstaknete druge da ga podele.

5. Uvek brendirajte

Deljenje slika na društvenim mrežama je sjajno za generisanje saobraćaja, ali ako ne brendirate svoje slike, mogli biste izgubiti kvalitetne prilike za isticanje brenda. Na primer, recimo da neko podeli vašu fotografiju koja nije brendirana. Njegova publika može videti vašu fotografiju, ali neće znati odakle je, niti ko je izvorno podelio, što će vas koštati vredne šanse da postavite vaš brend pred nove potencijalne kupce. Svaki put kada podelite originalnu fotografiju ili drugu vrstu slike, pobrinite sa da postavite naziv vašeg brenda kako bi svako ko naiđe na ove sadržaje tačno znao odakle dolaze.

Slike i marketing sadržajima postaju sve važniji na društvenim mrežama i na pretraživačima. Kako internet nastavlja da se razvija, vizuelni sadržaji će nastaviti da igraju sve veću ulogu u našem onlajn iskustvu. Važno je da marketari investiraju u proizvodnju različitih oblika vizuelnih sadržaja i razumeju najbolje prakse za njihovo promovisanje preko raznolikih platormi.

Foto i video sadržaji: Vizuelni materijali za efektivniji marketing