LinkedIn kompanijska stranica pruža biznisu fantastičnu priliku da promoviše svoje proizvode i usluge, regrutuje vrhunske talente i deli važne, interesantne i korisne novosti.

Svako ko ima kompanijsko ime i poslovnu imejl adresu može kreirati LinkedIn kompanijsku stranicu za nekoliko minuta. Najbolje od svega je što je to besplatno i izuzetno lako.

LinkedIn ima 200 miliona korisnika. To je vodeći sajt za umrežavanje profesionalaca, tako da kompanije koje posluju sa pravnim licima treba bez ikakvog oklevanja da naprave kompanijsku stranicu što pre.

Premda se Fejsbuk generalno smatra za najbolju drušvenu mrežu za kompanije koje posluju sa privatnim licima, gde mogu biti u interakciji sa korisnicima, milioni profesionalaca su takođe korisnici. To znači da se uspeh za kompanije koje posluju sa privatnim licima takođe može pronaći na mreži LinkedIn.

U nastavku je 10 jednostavnih koraka koje možete preduzeti kako biste kreirali odličnu LinkedIn kompanijsku stranicu koja motiviše ljude da kliknu na dugme “zaprati”.

1. Napišite upečatljiv sažetak

Glavna stranica na LinkedIn kompanijskoj stranici obuhvata fotografiju, kompanijske novosti, linkove ka proizvodima i uslugama, linkove do karijera, i više. Kratak opis kompanije je uključen neposredno pri dnu stranice.

Iako se odeljak “O nama” vaše LinkedIn kompanijske stranice nalazi sasvim na dnu vaše početne strane, to ne znači da ne treba da odvojite vremena i napišete sjajan opis vašeg biznisa. Ukoliko se neka osoba potrudi da pogleda na dno i pronađe vaš opis, već je pokazala da je zainteresovana za vaš biznis. Nemojte je razočaravati tako što ne pružate informacije koje želi. Štaviše, postarajte se da koristite ključne reči, tako da ljudi mogu pronaći vašu LinkedIn kompanijsku stranicu putem relevantnih pretraga.

2. Uvrstite proizvode i usluge

Vaša LinkedIn kompanijska stranica ima i karticu “Proizvodi i usluge”, gde možete deliti slike vaših proizvoda, opise, linkove gde se mogu kupiti i više od toga. Ovo je “prodajni” odeljak vaše LinkedIn kompanijske stranice, zato samo napred i potrudite se da prodate pogodnosti vaših proizvoda i usluga.

3. Postarajte se da vaš najvažniji proizvod bude naveden prvi

Prvi proizvod ili usluga naveden na vašoj stranici “Proizvodi i usluge” je takođe prikazan kao istaknuti sadržaj u bočnom odeljku vaše početne stranice. To znači da će ga većina ljudi videti. Imajući to na umu, pobrinite sa da je prvi proizvod na vašoj stranici “Proizvodi i usluge” upravo onaj koji želite da promovišete na vašoj početnoj stranici.

4. Zaokupite pažnju fantastičnom naslovnom slikom

Naslovna slika se nalazi na vrhu početne strane vaše LinkedIn kompanijske stranice. Odaberite naslovnu sliku koja je vizuelno dinamična, zaokuplja pažnju ljudi i privlači ih da detaljnije pogledaju sadržaje vaše stranice. Ne zaboravite da je sažetak o vašoj kompaniji prikriven na dnu vaše početne stranice, zato je dobra ideja uključiti poruku u vašu naslovnu sliku koja opisuje čime se vaša kompanija bavi u nekoliko reči.

5. Dodajte informacije koje se tiču karijera

Trenutno, potrebno je da platite kako biste bili u mogućnosti da uvrstite stranicu Karijera na vašu LinkedIn kompanijsku stranicu, ali LinkedIn je sjajno mesto za regrutovanje talentovanih zaposlenih i pridobijanje veće vidljivosti među profesionalnom publikom. Ukoliko se odlučite da koristite LinkedIn kao alat za regrutaciju, postarajte se da dodate stranicu Karijera na vašu kompanijsku stranicu, inače propuštate sjajne prilike.

6. Zatražite od vaših zaposlenih da se povežu sa vašom stranicom

Zatražite od vaših zaposlenih koji imaju LinkedIn profile da u okviru tih profila naznače da rade za vašu kompaniju. Nakon što obave ovaj korak, pojaviće se kao zaposleni na vašoj kompanijskoj stranici gde posetioci mogu saznati više i povezati se sa njima.

7. Zatražite recenzije proizvoda i usluga

Jedan od najmoćnijih elemenata LinkedIn kompanijskih stranica se može pronaći na strani Proizvodi i usluge gde LinkedIn korisnici mogu objavljivati recenzije vaših proizvoda i usluga. Ove recenzije su pisana svedočanstva. Možete ih prikazati na vašoj LinkedIn kompanijskoj stranici, podeliti ih na svom sajtu, i tome slično – kako biste još više proširili njihov domet. Ne očekujte da ljudi samoinicijativno pišu recenzije. Umesto toga, zatražite od njih da to učine.

8. Objavljujte kompanijske novosti kako bi vaša stranica izgledala korisno

Počnite da pravite korisne, smislene, interesantne ili zabavne sadržaje koje vaša ciljna publika želi da čita i gleda. Stranica bez sadržaja je ona koju niko neće pratiti.

9. Promovišite svoju LinkedIn kompanijsku stranicu

Koristite LinkedIn dugme “Zaprati” kako biste ljudima na vašem sajtu ili blogu olakšali da prate vašu kompaniju na LinkedInu samo jednim klikom.

10. Koristite istaknute novosti kako biste naglasili važan sadržaj

Možete postaviti bilo koju novost koju objavite na vašoj LinkedIn kompanijskoj stranici kao istaknutu, tako da je naglašena na vrhu početne strane vaše LinkedIn kompanijske stranice. Na primer, ukoliko želite da promovišete događaj, rasprodaju ili privučete pažnju na specifičnu promociju ili određeni sadržaj, postavite to kao istaknutu novost tako da više ljudi može da je vidi.

11. Koristite targetirane novosti da promovišete efektivnije

Koristite opciju “targetirane novosti” LinkedIn kompanijske stranice ako biste određene novosti učinili vidljivim samo za segment publike vaših pratilaca. Možete targetirati po zaposlenima, ili onima koji nisu zaposleni, veličini kompanije, industriji, funkciji, senioritetu ili geografiji.

I što je najvažnije, održavajte sadržaje na vašoj stranici svežim, korisnim, smislenim i interesantnim vašoj publici, te se aktivno angažujte sa vašim pratiocima, inače vaša LinkedIn kompanijska stranica neće imati nikakve šanse za uspeh.

LinkedIn Marketing vođen podacima: Saveti profesionalaca