Vispreni vlasnici biznisa su svesni koliko je važno da brend ostane relevantan i svež kako bi nastavio pleniti pažnju potrošača. Jedan od najboljih načina za postizanje ovog cilja je rebrendiranje biznisa kada postojeći dizajn počne delovati zastarelo.

Rebrendiranje biznisa omogućava kompanijama da ponovo naglase ideje i kulturu koje predstavljaju ko su oni kao poslovanje, a istovremeno stiču novu pažnju potrošača. Tokom trenutne tranzicione faze, budući da prevazilazimo ograničenja vezana za pandemiju, sada je savršeno vreme da razmislite o rebrendiranju vaše kompanije. Iskoristite priliku da ostavite snažan i osnažen utisak na kupce uprkos zamkama i nedaćama u poslednjih godinu i po dana.

Rebrendiranje biznisa je više od logotipa

Tri važna aspekta za rebrendiranje biznisa su logo, šema boja i slogan. Osim toga, odabir slika koje u potpunosti prikazuju vrednosti kompanije ključan je za uspešno rebrendiranje. Da li je vaš posao fokusiran na ljude? Šta kažete na tehnologiju? Uključite slike koje to odražavaju u vaš brend. Upamtite, brendiranje se odnosi na vizuelnu komunikaciju bez potrebe za rečima.

Nakon što su vizuelni elementi rebrendiranja određeni, oni moraju biti prikazani na svim dodirnim tačkama sa kupcima. Ovo uključuje unutrašnje delove zgrade, izloge, prozore, vozila koja se koriste za poslovanje preduzeća, itd. Brošure i marketinški materijali, kao i digitalne lokacije, poput veb stranice kompanije i platformi društvenih medija, takođe bi trebali koherentno predstavljati novi brend. Doslednost na svakoj platformi i element korisničkog iskustva ključni su za to da brend postane privlačan i nezaboravan.

Isticanje kulture

Rebrendiranje takođe predstavlja priliku za kompaniju da istakne svoju kulturu. Sada više nego ikada, zaposleni traže više od visoko plaćenih poslova. Žele imati osećaj svrhe i znati da su njihove vrednosti u skladu sa vrednostima njihovog poslodavca. Prenošenje kulture kompanije kroz brendiranje pomaže potencijalnim zaposlenima da razumeju potpunu viziju kompanije.

Pokažite svoj uspeh

Osim što održava brendove svežim, rebrendiranje signalizira kupcima da je vaše poslovanje uspešno. Kada preduzeće izvrši potpunu promenu brenda, to znači da su uspeli dovoljno dobro da reinvestiraju u sebe. Ovo zauzvrat povećava poverenje i spremnost kupaca da nastave poslovanje sa organizacijom ili da počnu ulagati svoj novac u proizvode i usluge koje nudite.

Rebrendiranje ili osvežavanje brenda

Potpuno rebrendiraje nije jedina opcija kada je u pitanju ažuriranje. Sa osvežavanjem brenda, organizacije mogu jednostavno podići svoj trenutni brend na viši nivo uvođenjem novih elemenata ili stavljanjem većeg naglaska na postojeće. Na primer, kada je AlphaGraphics prošao kroz osvežavanje, implementirali su video i fotografiju u naš brend. Napravili su više materijala zasnovanih na videu i fotografijama kako bi prikazali kulturu i vrednost ljudi u okviru našeg brenda. Zatim su taj sadržaj progurali kroz sve svoje kanale, vodeći računa da on bude izuzetno vidljiv klijentima.

Kreiranje glatke tranzicije

Bilo da odaberete potpuno rebrendiranje ili jednostavno osvežavanje, važno je izabrati partnera koji može pomoći da prelazak prođe bez problema. Rad sa marketinškim stručnjacima garantuje da ćete uvek imati obrazovanu stranu koja će vas savetovati i stvarati novi dizajn koji obuhvata suštinu ciljeva vaše organizacije. Takođe je važno da budete u mogućnosti da povećate svoj budžet – veliki ili mali – i postavite detaljnu strategiju implementacije kako biste bili sigurni da ćete ostvariti najbolji povrat ulaganja. Rad sa pravim partnerom za rebrendiranje je od suštinskog značaja da se isplati trud i novac koji ulažete u nastojanje na poboljšanju brenda.

Korisničko iskustvo: Korak dalje od marketing miksa