Uprkos nedostatku pokrivenosti, tema prediktivna analitika i marketing sadržajima je pridobila industriju marketinga sadržaja na koju prediktivna analitika utiče na brojne načine. Ovo će odigrati važnu ulogu u oblikovanju industrije. Evo nekoliko ključnih razloga:

  • Prediktivna analitika pomaže brendovima da identifikuju tipove sadržaja koji će najverovatnije biti u trendu u budućnosti.
  • Prediktivna analitika pomaže brendovima da identifikuju nove platforme za objedinjavanje sadržaja.
  • Prediktivna analitika može pomoći brendovima i da procene verovatni ROI različitih strategija za marketing sadržajima.
  • Poboljšanjem efikasnosti marketinga sadržaja, prediktivna analitika i veliki podaci pomažu brendovima da vide potencijalne ponude sadržaja marketinga. Ovo zauzvrat pomaže u pokretanju potražnje, što kasnije dovodi do većeg zapošljavanja u profesiji marketinga sadržaja.

Pregled industrije marketinga sadržaja pre i od početka prediktivne analitike

Marketing sadržajima postoji više od 100 godina, a neki od osnivačkih brendova ove zemlje se bave njime. Svet marketinga sadržajima je buknuo sa internetom i ljudima koji konzumiraju sadržaj po većoj stopi nego ikada. Pametni telefoni su učinili da različiti sadržaji budu popularniji nego ikad jer se podkast, video, fotografija ili objava na društvenim mrežama može naći na jednoj tehnologiji. Poslovi u marketingu sadržajima su zastupljeni od malih preduzeća kojima je potreban marketar, dok veće agencije zapošljavaju stotine marketinških stručnjaka. U nastavku su predviđanja za poslove marketinga sadržajima do kraja ove godine.

Influenseri će nastaviti da cvetaju

Influenserski marketing je došao u prvi plan 2017. godine i nastaviće da napreduje. Oni ljudi koji mogu da steknu dovoljno sledbenika biće preplavljeni mogućnostima da zarade novac od brendova. Influenseri srednje veličine sa pristojnim brojem pratilaca zabeležili su porast plaćenih prilika. Ako razmišljate o pokušaju marketinga uticajem, važno je samo da podržite stvari koje biste koristili. Otuđenje vaših pratilaca je najlakši način da izgubite poverenje svojih pratilaca koji su vaša najvažnija prednost.

Kvalitetni pisci biće vredniji

Kvalitetan sadržaj pisaca svih stručnih znanja biće vrednovan više nego ikad. Prijavljivanje za ove poslove može biti teško jer jedna greška pisca u radnoj biografiji može dovesti do toga da CV bude bačen u gomilu za odbacivanje. Prvo napravite šablon biografije kako biste bili sigurni da nećete napraviti jednu od grešaka koje se svi HR profesionalci gnušaju.

Ćaskanje uživo postaje sve zastupljenije

Ljudi žele da osete ličnu vezu čak i kada posećuju veb lokaciju kompanije. Glavna svrha veb lokacije je generisanje potencijalnih klijenata, pa ovaj razgovor uživo može pomoći da se posetilac pretvori u potencijalnog klijenta. Ne želite da posetioci budu frustrirani jer ne mogu da pronađu ono što traže. Čet botovi iz prošlosti više neće funkcionisati kao što ljudi sada razumeju kada razgovaraju sa stvarnom osobom u odnosu na robota.

Veliki digitalni trgovci mogu banku

Najbolji digitalni trgovci mogu da dobiju ogromne plate, pa čak i da se konsultuju sa drugim kompanijama za stotine dolara po satu. Vrednost digitalnog trgovca nastavlja da raste, tako da ćemo videti i povećanje plata. Mnogi od ovih marketinških stručnjaka će imati podsticaje zasnovane na prodaji, jer marketing vodi do prodaje ako se uradi ispravno.

Od slobodnjaka do punog radnog vremena je odlična opcija

Slobodni rad u agenciji je najbolji način da se dobije posao sa punim radnim vremenom ako saradnja ide dobro. Biti u mogućnosti da pokažete svoju pažnju na detalje, kao i na rokove. Intervjui vam ne mogu reći sve ovo o zaposlenom, pa gledajte kako kompanije prelaze na drugi model i dajte slobodnjacima da isprobaju neke zadatke kako biste videli da li bi vam odgovarali.

Snalaženje sa brojevima može biti velika prednost

Biće više stresa na analitičkoj strani marketinga sadržaja. Veštačka inteligencija teži da preuzme vlast, ali mašina ne može da kaže emocionalnu reakciju koju će deo sadržaja dobiti od pojedinca. Oni pisci sadržaja koji takođe mogu da prevedu podatke dobijene iz objave mogu dozvoliti piscu da iskoristi prednost određenog stila koji pomaže u generisanju saobraćaja.

Poslovi za izgradnju zajednice brenda će se povećati

Lokacije za kompanije da izgrade zajednicu poput bloga mogu biti odlično mesto za povećanje lojalnosti kupaca. Izgradnju ovih zajednica treba da uradi osoba koja može da regrutuje pisce i čitaoce. Sadržaj koji generiše čitalac pomaže u izgradnji ove zajednice, kao i u smanjenju pisanja koje kompanija mora da proizvede. Ovo ne samo da štedi novac, već daje vašim čitaocima priliku da izgrade svoj portfolio za pisanje koji je od neprocenjive vrednosti za one koji tek počinju u svetu slobodnog pisanja.

Marketing sadržajima je sada neophodan

Bilo je vremena kada je marketing sadržajima bio pomodna reč, ali većina ljudi nije razumela zamršenost ove marketinške niše. Marketing sadržajima je postao mnogo rasprostranjeniji, što je dovelo do stvaranja kompanija kojima su potrebni ljudi koji mogu stvarati sadržaj. To ne znači da će ovo biti samo pisci, ali video je zauzeo svet. Količina poznatih ličnosti na YouTube-u daje vam ideju o važnosti svih vrsta medija kada je u pitanju marketing sadržajima.

Evolucija koju nosi prediktivna analitika menja i marketing sadržajima

Prediktivna analitika transformiše industriju marketinga sadržajima na fascinantan način. Ona igra ključnu ulogu u pokretanju potražnje za ovim uslugama, što će verovatno podstaći otvaranje novih radnih mesta u mesecima i godinama koje dolaze.

Šta je marketing sadržajima i kako pomaže poslovnim ciljevima