24.9 C
Belgrade, RS
27.07.2021
Generisanje lidova: Strategije integrisane sa analitikom podataka

Generisanje lidova: Strategije integrisane sa analitikom podataka

Analitika podataka je veoma važna za budućnost marketinga. Sve veći broj marketara koristi tehnologiju analitike podataka u cilju optimizacije svojih modela za generisanje lidova. Ali, koje strategije za generisanje lidova možete koristiti u sprezi...
Automatska analiza podataka za mala i srednja preduzeća

Automatska analiza podataka za mala i srednja preduzeća

Podaci su moćan alat za svaki biznis. Poznavati i razumeti podatke vaše kompanije vam pomaže da donosite dobre marketinške odluke, steknete uvid u to šta rade konkurenti i unapređuje donošenje odluka. Ne možete sebi...
Praćenje troškova malog biznisa uspomoć analitike podataka

Praćenje troškova malog biznisa uspomoć analitike podataka

Kompanije otkrivaju brojne pogodnosti upotrebe big data u težnjama da održe svoje operacije funkcionalnim. Tehnologija big data je umnogome olakšala održavanje pristojne profitne margine u pokušajima da se istraje tokom teške ekonomske silazne putanje....
Analitika u kompaniji Google: Odlučivanje na osnovu podataka

Analitika u kompaniji Google: Odlučivanje na osnovu podataka

Analitika u kompaniji Google je donošenje odluka na osnovu činjenica i sastavni deo poslovanja gde zaposleni govore jezik podataka jer je to deo njihove kulture. U Google-u, cilj je da sve odluke budu zasnovane...
Podaci su temelj za veštačku inteligenciju i mašinsko učenje

Podaci su temelj za veštačku inteligenciju i mašinsko učenje

Podaci su temelj neophodan za primenu veštačke inteligencije (VI) i mašinskog učenja (MU) koji će imati ogroman uticaj na proizvodnju. Uz ove tehnologije, proizvođači će dobiti računarsku snagu koja je potrebna da se reše...
Upravljanje podacima i VI: Budućnost veštačke inteligencije

Upravljanje podacima i VI: Budućnost veštačke inteligencije

Veštačka inteligencija je krupan revolucionarni napredak za savremene potrošače i biznise. Dovela je do nekih od najvažnijih otkrića. Tržište je bilo vredno 39.9 milijardi dolara u 2019-toj i rašće na nivou od 42% svake...
Budućnost poslovne inteligencije 2021: Šta donosi nova godina

Budućnost poslovne inteligencije 2021: Šta donosi nova godina

Kako upotreba inteligentnih tehnologija eksplodira, poznavanje najnovijih trendova u poslovnoj inteligenciji je obavezno. Tržište usluga poslovne inteligencije će prema očekivanjima dostići vrednost od 33.5 milijarde dolara do 2025. U nastavku smo pripremili detaljan pregled...
Karijerna putanja data inženjera: Potrebna znanja i kvalifikacije

Karijerna putanja data inženjera: Potrebna znanja i kvalifikacije

Big data menja budućnost skoro svake industrije. Očekuje se da tržište big data dostigne 23.5 milijardi dolara do 2025. Data nauka postaje sve atraktivnije zanimanje za mnoge ljude. Ipak, budućnost je maglovita za one koji...
Prediktivna analitika: 4 primarna aspekta efektivnog predviđanja

Prediktivna analitika: 4 primarna aspekta efektivnog predviđanja

Prediktivna analitika, koja se ponekada naziva i big data analitika, počiva na aspektima rudarenja podataka kao i algoritmima za razvijanje prediktivnih modela. Ovi prediktivni modeli mogu biti korišćeni od strane kompanijskih marketara za efektivniji...
Analitika marketinga društvenih medija: 4 alata koji štede vreme

Analitika marketinga društvenih medija: 4 alata koji štede vreme

Analitika je na samom pročelju marketinga na društvenim medijima. Tržište za analitiku društvenih medija je procenjeno na vrednost od 3.58 milijardi dolara ove godine. U trenutku kada je ideja platformi društvenih medija prethodno izašla...

NAJNOVIJE