11.3 C
Belgrade, RS
24.10.2021
Analitika i kriptovalute: Kako do boljih odluka o investicijama

Analitika i kriptovalute: Kako do boljih odluka o investicijama

Tehnologija analitike pokazala se veoma važnom za ljude koji rade u finansijskom sektoru. Jedna od najvažnijih upotreba analitike je vrednovanje investicija. Mnogi ljudi su otkrili da je analitika podjednako važna kod netradicionalnih sredstava kao...
Upravljanje poslovnim znanjem: Sve veća uloga analitike

Upravljanje poslovnim znanjem: Sve veća uloga analitike

U sadašnjim ekonomski turbulentnim vremenima, dokazivanje poslovnim stejkholderima da vaša razmena znanja i njihova ponovna upotreba donosi vrednost poslovanju deluje kao pokretačka snaga za ulaganje u alat za upravljanje poslovnim znanjem. Ali, kako ubediti zainteresovane...

Strateški finansijski menadžment i sve uticajnija uloga analitike

Tehnologija analitike postaje sastavni deo oblasti finansija. Projektovana vrednost tržišta za finansijske usluge iznosi preko 11 mlijardi dolara u narednih pet godina. Strateški finansijski menadžment, ili strateške finansije, predstavlja proces koji unapređuje kompanijske finansije. Analitika je...
Veće Instagram angažovanje uz analizu podataka: TOP strategije

Veće Instagram angažovanje uz analizu podataka: TOP strategije

Tehnologija analitike podataka je postala važan stub savremenog marketinga. Kompanije koje efektivno koriste analitiku mogu doći do neverovatnih rezultata. Jedan od načina kako možete koristiti analitiku podataka jeste i u marketingu društvenih medija, pogotovo...
Analitika digitalnog marketinga: Maksimalno korišćenje podataka

Analitika digitalnog marketinga: Maksimalno korišćenje podataka

Ovo je novo doba u analitičkoj industriji. Zahvaljujući novim alatima, uključujući tu i mogućnost praćenja u realnom vremenu, biznisi imaju pristup ka više informacija o svojim kampanjama digitalnog marketinga nego ikada do sada. To...
LinkedIn Marketing vođen podacima: Saveti profesionalaca

LinkedIn Marketing vođen podacima: Saveti profesionalaca

Jedan od načina na koji big data može biti upotrebljen jeste LinkedIn marketing vođen podacima. Sve veći broj kompanija koristi analitiku podataka da poboljša izradu svojih LinkedIn oglasa i optimizuje svoje LinkedIn marketing strategije. Da...
Generisanje lidova: Strategije integrisane sa analitikom podataka

Generisanje lidova: Strategije integrisane sa analitikom podataka

Analitika podataka je veoma važna za budućnost marketinga. Sve veći broj marketara koristi tehnologiju analitike podataka u cilju optimizacije svojih modela za generisanje lidova. Ali, koje strategije za generisanje lidova možete koristiti u sprezi...
Automatska analiza podataka za mala i srednja preduzeća

Automatska analiza podataka za mala i srednja preduzeća

Podaci su moćan alat za svaki biznis. Poznavati i razumeti podatke vaše kompanije vam pomaže da donosite dobre marketinške odluke, steknete uvid u to šta rade konkurenti i unapređuje donošenje odluka. Ne možete sebi...
Praćenje troškova malog biznisa uspomoć analitike podataka

Praćenje troškova malog biznisa uspomoć analitike podataka

Kompanije otkrivaju brojne pogodnosti upotrebe big data u težnjama da održe svoje operacije funkcionalnim. Tehnologija big data je umnogome olakšala održavanje pristojne profitne margine u pokušajima da se istraje tokom teške ekonomske silazne putanje....
Analitika u kompaniji Google: Odlučivanje na osnovu podataka

Analitika u kompaniji Google: Odlučivanje na osnovu podataka

Analitika u kompaniji Google je donošenje odluka na osnovu činjenica i sastavni deo poslovanja gde zaposleni govore jezik podataka jer je to deo njihove kulture. U Google-u, cilj je da sve odluke budu zasnovane...

NAJNOVIJE