13.5 C
Belgrade, RS
29.03.2020
trendovianalitikapodataka

6 Trendova u analitici podataka za 2020

Odavno smo shvatili da su big data i rešenja za naprednu analitiku vredna - sada to već svi znaju. Istina je da je neizbežno sve više se oslanjati na te tehnologije. Samo je Big...
alati za analitiku podataka

Kako alati za analizu podataka uklanjaju glavobolje preduzetnika

Big data ima moć da transformiše bilo koje malo preduzeće. Uprkos tome, mnoga mala preduzeća ne znaju na koji način to da iskoriste. Jedno istraživanje navodi da 77% malih preduzeća nema nikakvu big data...

Proverite stanje Analitičke infrastrukture vaše kompanije u 6 pitanja

Provere nikad nisu zabavne ali su jako važne za identifikovanje potrebnih poboljšanja. Možda vaš trud do sada nije imao mnogo rezultata, ali je za utehu da programi analitike nikada nisu dovršeni, oni konstantno evoluiraju...

Sindrom velikih očekivanja

Idealna situacija za jednog poslodavca je angažovanje nekoga ko može da obavlja najmanje 5 poslovnih uloga i da za to bude plaćen petinom novca kojim bi inače trebalo podržati takav angažman. Iz poslovne i finansijske...

Kako Big Data analitika menja e-trgovinsku industriju

Big data tehnologija je transformisala mnoge industrije, pa ni e-trgovina nije izuzetak. Mnoge kompanije su već počele da koriste Big Data za analitiku u realnom vremenu kako bi povećale prodaju i profite pružajući korisnicima...

4 zlata vredna izvora podataka u vašoj kompaniji

Svaka kompanija treba da vodi računa o zlatnim rudnicima podataka u koje je vredno zaviriti. Evo kako da ih najbolje iskoristite. Još tokom prethodne decenije kompanije su morale da se oslanjaju na intuiciju i informisano...

Kako koristiti Big Data za optimizovano Korisničko iskustvo

Big data može biti jedan od glavnih alata koji će vam pomoći da optimizujete korisničko iskustvo. Evo kako i zašto to zaista radi. Uspeh jednog poslovanja počinje i završava se zahvaljujući korisničkom iskustvu. Prema skorijim istraživanjima,...

Održan Samit Marketing analitike u Las Vegasu

Samit Marketing analitike 2019 održan je od 17. do 19. Juna u Las Vegasu u ambijentu hotela Caesars Palace i okupio je vodeće stručnjake sveta iz oblasti upravljanja razvojem proizvoda, digitalnog marketinga,...

Značaj Big Data za kompanije

Kompanije svih veličina i oblika organizacije prikupljaju i čuvaju podatke o svojim kupcima. Podaci su postali moćan alat za osmišljavanje digitalnih inovacija kao i poboljšavanje postojećih usluga i proizvoda. Uz sve što se priča...

Transformacija kompanijskog odlučivanja uz Big Data analitiku

Interesantno istraživanje koje je sproveo NVP otkrilo je da intenzivno korišćenje Big Data analitike za donošenje odluka zasnovanih na kvalitetnim informacijama dokazano daje primetno više uspeha. Više od 80% rukovodilaca je potvrdilo...

NAJNOVIJE