19.5 C
Belgrade, RS
03.06.2020

5 pristupa transformaciji uz pomoć podataka

Analitika podataka ubrzano preokreće način na koji pristupamo poslovanju. Ovih pet transformativnih primena analitike podataka će vam pomoći da se istaknete kao kompanija sa naprednim načinom razmišljanja i da steknete kompetitivnu prednost na tržištu. 1....

4 zlata vredna izvora podataka u vašoj kompaniji

Svaka kompanija treba da vodi računa o zlatnim rudnicima podataka u koje je vredno zaviriti. Evo kako da ih najbolje iskoristite. Još tokom prethodne decenije kompanije su morale da se oslanjaju na intuiciju i informisano...
Praćenje konkurencije na društvenim medijima

Praćenje konkurencije na društvenim medijima: 4 načina da koristite Big Data

Big Data donosi bezbrojne pogodnosti brendovima širom planete. Veliki uticaj ima i na marketing i usluživanje korisnika. Ipak, Big Data može biti podjednako korisno sredstvo za kompetitivnu analizu i može se upotrebiti za praćenje...

Značaj Big Data za kompanije

Kompanije svih veličina i oblika organizacije prikupljaju i čuvaju podatke o svojim kupcima. Podaci su postali moćan alat za osmišljavanje digitalnih inovacija kao i poboljšavanje postojećih usluga i proizvoda. Uz sve što se priča...

Veštine potrebne za rad sa Big Data

Veštine potrebne za rad sa Big Data obuhvataju analitičke sposobnosti i veštine rešavanja problema. Kako možete steći ove veštine? Analitičar podataka je profesionalac čiji posao podrazumeva prikupljanje, prečišćavanje, vizuelizaciju i transformisanje ili modelovanje sirovih podataka...

Efekti analitike na onlajn poslovanje

Kada govorimo o razumevanju svih faktora koji doprinose naprednim inovacijama nadolazeće digitalne ere, više je nego korektno reći kako svi težimo da uradimo sve što možemo, svako na svoj način. Za neke to podrazumeva...

Održan Samit Marketing analitike u Las Vegasu

Samit Marketing analitike 2019 održan je od 17. do 19. Juna u Las Vegasu u ambijentu hotela Caesars Palace i okupio je vodeće stručnjake sveta iz oblasti upravljanja razvojem proizvoda, digitalnog marketinga,...

Kako koristiti Big Data za optimizovano Korisničko iskustvo

Big data može biti jedan od glavnih alata koji će vam pomoći da optimizujete korisničko iskustvo. Evo kako i zašto to zaista radi. Uspeh jednog poslovanja počinje i završava se zahvaljujući korisničkom iskustvu. Prema skorijim istraživanjima,...
alati za analitiku podataka

Kako alati za analizu podataka uklanjaju glavobolje preduzetnika

Big data ima moć da transformiše bilo koje malo preduzeće. Uprkos tome, mnoga mala preduzeća ne znaju na koji način to da iskoriste. Jedno istraživanje navodi da 77% malih preduzeća nema nikakvu big data...

Sindrom velikih očekivanja

Idealna situacija za jednog poslodavca je angažovanje nekoga ko može da obavlja najmanje 5 poslovnih uloga i da za to bude plaćen petinom novca kojim bi inače trebalo podržati takav angažman. Iz poslovne i finansijske...

NAJNOVIJE