11.3 C
Belgrade, RS
24.10.2021
Veštine međuljudskih odnosa koje su vam potrebne na poslu

Veštine međuljudskih odnosa koje su vam potrebne na poslu

Da li treba da poboljšate svoju efikasnost u ulozi lidera? Počnite od toga kako gradite i održavate međuljudske odnose. Bez obzira da li ste izvršni direktor kompanije sa liste Fortune 500 ili učitelj, veštine...
Loša komunikacija šteti vašem profesionalnom imidžu

Loša komunikacija šteti vašem profesionalnom imidžu

Dobre komunikacijske veštine potrebne su svakog dana na radnom mestu - a ako vas odlikuje loša  komunikacija, rizikujete svoju reputaciju. U nastavku pogledajte sinonime za „reputacija“. Daće vam bolju predstavu koliki su zaista ti...
Kako olakšati nezgodne razgovore sa nadređenima: 3 saveta

Kako olakšati nezgodne razgovore sa nadređenima: 3 saveta

Istraživanje sa skoro 10.000 zaposlenih u 272 organizacije otkrilo je da šokantnih 81% ljudi u ulozi lidera ili menadžera redovno izbegava odvažne razgovore sa direktno nadređenima. Ipak, većina lidera smatra da je potreba za...
Fidbek u realnom vremenu kao strategija koučinga: za i protiv

Fidbek u realnom vremenu kao strategija koučinga: za i protiv

U nedavnom istraživanju, svega 14% zaposlenih se slaže da ih pregledi učinka motivišu na poboljšanje. Iako godišnji pregledi učinka mogu pružiti dobar uvid, ovi sastanci se često događaju prekasno da podstaknu bilo kakva poboljšanja...
Autentično liderstvo: Šta je to i zašto je značajno?

Autentično liderstvo: Šta je to i zašto je značajno?

Autentičnost je zdrava usaglašenost između unutrašnjih vrednosti i spoljašnjeg ponašanja. Autentično liderstvo proizilazi iz pronalaženja vašeg stila i vašeg načina predvođenja i donošenja životnih odluka koje odražavaju vaše vrednosti i vašu ličnost. Liderski uspeh počinje...
Aktivno slušanje i koučing: Unapredite veštine rada sa ljudima

Aktivno slušanje i koučing: Unapredite veštine rada sa ljudima

Aktivno slušanje i davanje fidbeka nisu uvek laki. Svakodnevni pritisci i zahtevi često preplave naš dan i posao, ostavljajući ograničeno vreme i energiju da se fokusirate na aktivno slušanje i koučing ljudi koji vam...
Efektivna virtuelna komunikacija: Značaj vaše persone i prisustva

Efektivna virtuelna komunikacija: Značaj vaše persone i prisustva

Za većinu zaposlenih, efektivna virtuelna komunikacija sa kolegama kroz ekran računara nije prirodna stvar. Kako uspostavljate kontakt očima? Kako izbegavate prekidanje, pogotovo ako ste na konferencijskom pozivu sa više ljudi? Šta radite ako se...
Kako pripremiti govor: Što je bolja priprema, bolji će biti efekat

Kako pripremiti govor: Što je bolja priprema, bolji će biti efekat

Javno govorništvo je kao i svaka druga aktivnost - bolja priprema znači bolji učinak. U isto vreme, stres uzrokovan govorom u javnosti vas može blokirati. Jedan od načina da smirite anksioznost jeste da znate...
Mentorstvo na poslu: Kako i zašto ga implementirati u organzaciji

Mentorstvo na poslu: Kako i zašto ga implementirati u organzaciji

"Jednom smo probali mentorstvo na poslu, ali nikada nije zaista funkcionisalo. U svakom slučaju, ljudi neformalno pronađu sami svoje mentore. Ono što mi je potrebno jeste kako da pronađem lidere." Ovo se često čuje od...
Značaj komunikacije za lidere: Veštine presudne za predvođenje

Značaj komunikacije za lidere: Veštine presudne za predvođenje

Opisivanje efektivne komunikacije kao dvosmerne ulice je pasé. Komunikacija je mnogo komplikovanija, a lideri na svim nivoima treba da znaju daleko više od mehanike slanja i prijema informacija. Značaj komunikacije za lidere u velikoj...

NAJNOVIJE