18 C
Belgrade, RS
19.09.2020
Šta je dizajnersko razmišljanje

Šta je dizajnersko razmišljanje i zašto je toliko važno?

Šta je dizajnersko razmišljanje? To je nelinearni, iterativni proces koji teži tome da razume korisnike, postavi izazove u odnosu na pretpostavke, redefiniše probleme i kreira inovativna rešenja za koja će biti napravljen prototip i...
Beskontaktna ekonomija sta ocekivati

Beskontaktna EKONOMIJA: Svetlo na kraju tunela

Doba post-Korone će imati ekonomiju oblikovanu novim navikama i regulativom zasnovanom na smanjenju interakcija bliskog kontakta i strožim ograničenjima i restrikcijama u putovanjima i higijeni. Beskontaktna ekonomija će biti naša realnost još neko vreme. Trenutni...
Hustwit_Rams_03

5 Filmova Gari Hustvita o produkt i urban dizajnu koje morate pogledati

Gari Hustvit (Gary Hustwit), američki nezavisni režiser poznat je po dokumentarnoj trilogiji koja se bavi ispitivanjem suštine grafičkog, industijskog i urbanog dizajna, a takođe i kako trendovi u dizajnu utiču na društvo. Ako su industrijski,...
Sve Vakcine i Tretmani COVID19 01.APRIL.2020

Sve COVID-19 vakcine i tretmani u Razvoju, do danas [INFOGRAFIKA]

Broj potvrđenih slučajeva se konstantno uvećava, istraživači širom sveta neumorno rade na otkrivanju novih medicinskih inovacija koje bi mogle spasiti živote. Projekti na kojima kompanije rade se mogu podeliti u tri izdvojene grupe: Dijagnostika: Brzo...
Dr Nikolaos Dimitriadis

Neuronauka u procenjivanju liderskih kompetenci

Da li ste spremni da otkrijete šta vaš mozak ima da pokaže o vašem liderskom potencijalu i da li je vaša kompanija spremna da kreira radno okruženje koje više pogoduje načinima rada mozga? Neuronauka jeste!
marketing trendovi CES 2020

6 marketing trendova CES 2020

Zajedno sa inovacijama iz sveta tehnologije, pionirski marketinški trendovi su takođe zauzeli centralnu poziciju na događaju CES 2020. Ovde ćete pronaći pregled najnovijih proizvoda i izuma koji imaju potencijal u marketinškom sektoru. CES 2020: sajam...

Izgraditi uspešan brend u 2020-oj

Koka kola nije imala problema da se snađe u načinu na koji su ljudi internalizovali brendove tokom pedesetih godina, kada je treblo da se razmišlja samo o logotipima, bilbordima i kucanju pisama korsničke podrške....

5 ključnih pitanja kada organizujete inovacije

Inovacija se ne događa sama od sebe. Za to je neophodan tim, podrška stejkholdera, budžet i još mnogo toga. Ali inovacija je samo početak. Organizacija inovacija je jednako bitna kao i sama inovacija. U ovom...

Kineski eksperiment obrazovanja putem veštačke inteligencije

U Kini su u toku eksperimenti velikih razmera na polju obrazovanja putem veštačke inteligencije koji bi u potpunosti mogli da preoblikuju način na koji ljudi uče. Proteklih nekoliko godina, Kina užurbano radi na "inteligentnom obrazovanju"....

Brendovi pokreću inicijative održivosti

Najnovije inicijative brendova sve se više fokusiraju na implementaciju održivosti u svim aspektima poslovanja. Kako je briga za planetu sve primetnija, potrošači su sve više naklonjeni posvećivanju pažnje proizvodima i uslugama koje ulažu u...

NAJNOVIJE