Why should employees care about customer experience?
In one of my lectures about customer experience I had two slides with a goal to answer two questions:
“Why should company care?”
“Why should you (employees) care?”
Answering the first one was pretty easy,...
Customer experience: Journey beyond Marketing Mix
As we all know, in mathematics, physics, chemistry, astronomy… usually first comes theory, then experiments, then practice. However, in management (marketing, business) science(s) it is quite different. First, there are some “crazy” people trying...
Just another article to explain what Customer Experience is
We have already read and heard all that can be said on this topic. Unfortunately, nowadays, riding on a wave of buzz words, and CX is one of them, some try to bundle their...
Finansirajte samostalno svoje želje i poduhvate: Šta sve možemo
Imate negde između 22 i 35 godina i potrebno vam je 1000-10000 dolara da biste mogli da uradite nešto što želite, a ne znate odakle biste krenuli? Onda je ovo za vas. Finansirajte samostalno...
Duže odsustvo sa posla: procena rizika i finansiranje
Deluje nemoguće. Ili bar teško izvodljivo. Ovaj tekst je nešto malo duži. Uzeti duže odsustvo sa posla. Skloniti se od svakodnevice - bar one poslovne. Na minimum 2 meseca.
Deluje nemoguće iz dva razloga:
Rizikujemo poziciju time...
What do customers want? They want you to listen carefully
Some companies pay up a lot of money for external consulting to find this out. What do customers want? They employ experts to sit in dark rooms and meditate in hope that the universe...
Digitalni nomadi: Budućnost rada na daljinu je već prisutna
Tokom protekle godine, svet kakav poznajemo se promenio. Ispostavilo se da su norme i prakse koje su definisale naš svakodnevni život elastičnije nego što smo ikada mislili da mogu biti. Sada postoje novonastala gledišta...
Početi iznova: Sanja Đorđević, organizacija i razvoj prodaje
Početi iznova nije novina za Sanju Đorđević, konsultantkinju u oblasti organizacije i razvoja prodaje, te implementacije CRM softverskih rešenja i lidera kompanije Built4u.
Nakon više od 20 godina iskustva i dokazanih međunarodnih rezultata, Sanja se...
Pandemijski stres i mozak: Hroničnična izloženost utiče na vas
Još od jula prošle godine piše se o fenomenu nazvanom "pandemijski stres i Kovid mozak". Niste umislili to mutno, emocionalno krho osećanje, objašnjavaju stručnjaci. Vaše mučno stanje uma je bilo očekivano, uzevši u obzir...
Umetnost nerazumnosti
Ilaj Broud je svoju knjigu "Umetnost nerazumnosti, lekcije iz nekonvencionalnog razmišljanja" napisao u obliku memoara. Broud je ostvario ogroman uspeh u poslovanju, kao lider firme KB Home a zatim i SunAmerica, Sada u pentiji, postao je...