Strateške inicijative za ostvarivanje organizacionih ciljeva
Da biste ostvarili svoju strategiju, morate odlučiti o rezultatima koje želite postići i šta za vas znači pobeda. Takođe je neophodno identifikovati manevre ili radnje koje će biti potrebne za postizanje planiranih ishoda. U...
Operativna izvrsnost kao fundament strateškog uspeha
Operativna izvrsnost je izraz koji se često koristi prilikom rasprave o strategijama za održavanje ili poboljšanje poslovnih performansi. Operativna izvrsnost se javlja kada organizacija implementira i izvršava svoje svakodnevne poslovne operacije bolje od svojih...
Šta je strateški menadžment? 4 faze strateškog upravljanja
U tradicionalnom smislu, menadžment se odnosi na planiranje, organizovanje, zapošljavanje (regrutovanje, zadržavanje i razvoj talenata), usmeravanje i merenje posla koji se odvija u organizaciji. Strateški menadžment je slične prirode. To su osnovne upravljačke odgovornosti...
Veštine upravljanja promenama: Ključ za uspešno liderstvo
Biti sjajan lider zahteva veštine prilagođavanja i upravljanja promenama. Kako se industrija i tehnologija neprestano razvijaju, prilagodljivost je ključna za dugoročnu održivost organizacije.
Nažalost, nedovoljno lidera je opremljeno odgovarajućom obukom ili znanjem za efikasno vođenje...
Fleksibilnost u radnom okruženju usvaja sve više organizacija
U ne tako dalekoj prošlosti, zahtevi za fleksibilnošću na radnom mestu su se obično procenjivali od slučaja do slučaja. Možda je zaposlenom bilo potrebno da svakog utorka ode rano da pokupi dete iz škole,...
Zašto je strategija važna za vaš biznis: Mapa uspeha poslovanja
Kompanije koje imaju lidere posvećene njihovima strategijama rastu brže i profitabilnije su od svojih pandana. Nažalost, nema dovoljno izvršnih rukovodilaca koji ulažu vreme u strategiju - 85% izvršnih rukovodećih timova ulaže manje od jednog...
Izazovi strateškog liderstva i kako ih možete prevazići
Po čemu se strateško liderstvo razlikuje od liderstva uopšte? Ako ste dobar vođa, zar jednako tako niste i strateški lider? Efikasno strateško liderstvo - i sposobnost da se izazovi strateškog liderstva rešavaju - zahtevaju...
Zadovoljstvo zaposlenih prepustite profesionalcima
U članku "Zašto zaposlenima treba da bude stalo do korisničkog iskustva?", dotakao sam se teme zadovoljstvo zaposlenih.
Uprkos globalnim trendovima da se kompanije specijalzuju i prilagode pristup na tržištu, strategije za brigu o radnicima su...
Rešavanje problema i odlučivanje: Smanjite stres, ne inovacije
Prema rečniku, problem je „pitanje, zadatak koji čeka rešenje, sporno i sumnjivo pitanje koje treba rešiti; zagonetka“. Posvetite se smanjenju stresa koji mnogi ljudi doživljavaju - pojednostavljivanjem procesa za rešavanje problema i odlučivanje.
Rešavanje problema
Rešavanje...
Zašto zaposlenima treba da bude stalo do korisničkog iskustva?
Tokom jednog od svojih predavanja o korisničkom iskustvu, pripremio sam dva slajda sa ciljem da odgovorim na dva pitanja:
“Zašto kompaniji treba da bude stalo?”
“Zašto vama (zaposlenima) treba da bude stalo?”
Odgovoriti na prvo...