11.3 C
Belgrade, RS
24.10.2021
VEŠTINE UPRAVLJANJA PROMENAMA: KLJUČ ZA USPEŠNO LIDERSTVO

Veštine upravljanja promenama: Ključ za uspešno liderstvo

Biti sjajan lider zahteva veštine prilagođavanja i upravljanja promenama. Kako se industrija i tehnologija neprestano razvijaju, prilagodljivost je ključna za dugoročnu održivost organizacije. Nažalost, nedovoljno lidera je opremljeno odgovarajućom obukom ili znanjem za efikasno vođenje...
Fleksibilnost u radnom okruženju usvaja sve više organizacija

Fleksibilnost u radnom okruženju usvaja sve više organizacija

U ne tako dalekoj prošlosti, zahtevi za fleksibilnošću na radnom mestu su se obično procenjivali od slučaja do slučaja. Možda je zaposlenom bilo potrebno da svakog utorka ode rano da pokupi dete iz škole,...
Zašto je strategija važna za vaš biznis: Mapa uspeha poslovanja

Zašto je strategija važna za vaš biznis: Mapa uspeha poslovanja

Kompanije koje imaju lidere posvećene njihovima strategijama rastu brže i profitabilnije su od svojih pandana. Nažalost, nema dovoljno izvršnih rukovodilaca koji ulažu vreme u strategiju - 85% izvršnih rukovodećih timova ulaže manje od jednog...
Izazovi strateškog liderstva i kako ih možete prevazići

Izazovi strateškog liderstva i kako ih možete prevazići

Po čemu se strateško liderstvo razlikuje od liderstva uopšte? Ako ste dobar vođa, zar jednako tako niste i strateški lider? Efikasno strateško liderstvo - i sposobnost da se izazovi strateškog liderstva rešavaju - zahtevaju...
Zadovoljstvo zaposlenih prepustite profesionalcima

Zadovoljstvo zaposlenih prepustite profesionalcima

U članku "Zašto zaposlenima treba da bude stalo do korisničkog iskustva?", dotakao sam se teme zadovoljstvo zaposlenih. Uprkos globalnim trendovima da se kompanije specijalzuju i prilagode pristup na tržištu, strategije za brigu o radnicima su...
Smanjite stres, ne inovacije: Rešavanje problema i odlučivanje

Rešavanje problema i odlučivanje: Smanjite stres, ne inovacije

Prema rečniku, problem je „pitanje, zadatak koji čeka rešenje, sporno i sumnjivo pitanje koje treba rešiti; zagonetka“. Posvetite se smanjenju stresa koji mnogi ljudi doživljavaju - pojednostavljivanjem procesa za rešavanje problema i odlučivanje. Rešavanje problema Rešavanje...

Zašto zaposlenima treba da bude stalo do korisničkog iskustva?

Tokom jednog od svojih predavanja o korisničkom iskustvu, pripremio sam dva slajda sa ciljem da odgovorim na dva pitanja: “Zašto kompaniji treba da bude stalo?” “Zašto vama (zaposlenima) treba da bude stalo?” Odgovoriti na prvo...
Strateško usaglašavanje širom čitave organizacije

Strateško usaglašavanje širom čitave organizacije

Organizacije širom sveta su pred izazovom da se vratolomnim tempom prilagode promenljivom poslovnom okruženju. Shodno tome, sve je važnije imati članove tima koji razumeju i koji su u skladu sa glavnom strategijom organizacije. Da bi...
Šire sagledavanje korisničkog iskustva: Izvan marketing miksa

Korisničko iskustvo: Korak dalje od marketing miksa

Kao što nam je svima poznato, u matematici, fizici, hemiji, astronomiji ... obično prvo dođe teorija, zatim eksperimenti, pa praksa. Međutim, u organizacionoj nauci (marketing, poslovanje, upravljanje projektima...) to je sasvim drugačije. Prvo postoje...
Strateško liderstvo: reagovati, prilagoditi i osmisliti posao iznova

Strateško liderstvo: reagovati, prilagoditi i osmisliti posao iznova

Današnjim organizacijama su potrebni jaki, sposobni, perspektivni lideri koji mogu pružiti strateško usmeravanje i lično uticati na poslovanje. Strateško liderstvo nadahnjuje ljude da rade posao koji će dugoročno osigurati organizacioni uspeh. Poslovno okruženje se...

NAJNOVIJE