24.9 C
Belgrade, RS
27.07.2021
Šire sagledavanje korisničkog iskustva: Izvan marketing miksa

Korisničko iskustvo: Korak dalje od marketing miksa

Kao što nam je svima poznato, u matematici, fizici, hemiji, astronomiji ... obično prvo dođe teorija, zatim eksperimenti, pa praksa. Međutim, u organizacionoj nauci (marketing, poslovanje, upravljanje projektima...) to je sasvim drugačije. Prvo postoje...
Strateško liderstvo: reagovati, prilagoditi i osmisliti posao iznova

Strateško liderstvo: reagovati, prilagoditi i osmisliti posao iznova

Današnjim organizacijama su potrebni jaki, sposobni, perspektivni lideri koji mogu pružiti strateško usmeravanje i lično uticati na poslovanje. Strateško liderstvo nadahnjuje ljude da rade posao koji će dugoročno osigurati organizacioni uspeh. Poslovno okruženje se...
šta je korisničko iskustvo

Još jedan članak koji objašnjava šta je korisničko iskustvo

Već smo pročitali i čuli sve što se može reći na ovu temu. Na nesreću, danas, jašući na talasu pomodnih izraza, a "korisničko iskustvo" jeste jedan od njih, neki pokušavaju "upakovati" svoje tajne namere...
Presudni faktori uspeha: Kako podržati strateške ciljeve

Presudni faktori uspeha: Kako podržati strateške ciljeve

Presudni faktori uspeha su specifični elementi ili oblasti delovanja na koje se kompanija, tim ili odeljenje moraju usredsrediti i uspešno ih primeniti kako bi postigli svoje strateške ciljeve. Uspešno sprovođenje ovih faktora uspeha bi...
Šta kupci žele? Žele da ih pažljivo saslušate

Šta korisnici žele? Žele da ih pažljivo saslušate!

Ima kompanija koje plaćaju mnogo novca za spoljno savetovanje da bi to otkrile. Šta korisnici žele? Zapošljavaju stručnjake da sede u mračnim sobama i meditiraju u nadi da će im univerzum poslati odgovor. Drugi...
Strategije inovacije u biznisu: vodič za lidere

Strategije inovacije u biznisu: vodič za lidere

Strategije inovacije predstavljaju prilagođeni plan kome ćete konstantno težiti u okviru vaše organizacije. Vaša strategija inovacije je kapija u budućnost i trebalo bi da opiše operacije i aktivnosti koje će lideri sprovesti kako bi...
Lojalnost brendu je prevaziđena: Izgradite bliskost sa brendom

Lojalnost brendu je prevaziđena: Izgradite bliskost sa brendom

Zaboravite na lojalnost brendu. Umesto toga, težite stvaranju "bliskosti sa brendom". Novo istraživanje brending agencije MLBM pokazuje da će ljudi platiti više za brendove sa kojima sa osećaju emocionalno blisko - pogotovo tokom pandemije....
Šta je strateško razmišljanje u poslovanju i liderstvu?

Šta je strateško razmišljanje u poslovanju i liderstvu?

Šta je strateško razmišljanje? Jednostavno rečeno, to je intenticionalan i racionalan proces koji se fokusira na anlizu kritičnih faktora i varijabli koje će uticati na dugoročni uspeh biznisa, tima ili pojedinca. Strateško razmišljanje podrazumeva pažljivu...
Izoštrite veštine strateškog razmišljanja: 4 taktike za lidere

Izoštrite veštine strateškog razmišljanja: 4 taktike za lidere

U nedavnoj anketi, 97% od 10.000 anketiranih viših lidera je izjavilo kako je biti strateg lidersko ponašanje koje je najvažnije za uspeh njihove organizacije, ali je druga studija zaključila da ukupno 96% lidera kaže...
Kada dopunjavati biznis plan? Dobar plan nikada nije završen

Kada dopunjavati biznis plan? Dobar plan nikada nije završen

"Kada treba dopunjavati biznis plan?" Odgovor na to pitanje glasi - uvek! Trebalo bi da dopunjavate svoj biznis plan svakog meseca, svake nedelje i svakoga dana; kad god se stvari promene, vi dopunjavate svoj...

NAJNOVIJE