11.3 C
Belgrade, RS
24.10.2021
Šta kupci žele? Žele da ih pažljivo saslušate

Šta korisnici žele? Žele da ih pažljivo saslušate!

Ima kompanija koje plaćaju mnogo novca za spoljno savetovanje da bi to otkrile. Šta korisnici žele? Zapošljavaju stručnjake da sede u mračnim sobama i meditiraju u nadi da će im univerzum poslati odgovor. Drugi...
Lojalnost brendu je prevaziđena: Izgradite bliskost sa brendom

Lojalnost brendu je prevaziđena: Izgradite bliskost sa brendom

Zaboravite na lojalnost brendu. Umesto toga, težite stvaranju "bliskosti sa brendom". Novo istraživanje brending agencije MLBM pokazuje da će ljudi platiti više za brendove sa kojima sa osećaju emocionalno blisko - pogotovo tokom pandemije....
Vlasnici Tesla automobila: Psihlogija zadovoljstva kupaca

Vlasnici Tesla automobila: Psihologija zadovoljstva kupaca

Ima nečeg čudnovatog u psihologiji kakvu pokazuju vlasnici Tesla automobila, što se dešava uprkos svakoj naširoko prihvaćenoj teoriji o tome kako bi kupci trebalo da se ponašaju. Naše razumevanje zadovoljstva kupaca je zasnovano na...
Empatija: Prva faza dizajnerskog razmišljanja

Empatija: Prva faza dizajnerskog razmišljanja

Empatija je važan element u dizajnerskom razmišljanju i humano-centričnom dizajnu. Šta je empatija zapravo? Zašto je empatija tako važna za dizajniranje rešenja koja zaista odgvaraju ljudima? U ovom tekstu ćemo pojasniti ne samo šta...
Dizajn korisničkog iskustva: Psihologija Diznijevih 10 zapovesti

Dizajn korisničkog iskustva: Psihologija Diznijevih 10 zapovesti

Kada je Volt Dizni osmišljavao Diznilend , napravio je nešto što do tada nikada nije bilo viđeno. Kada je njegov tim dizajnera, nazvanih Maštači, oživeo park u realnosti, on je postavio standard za sveobuhvatna...
Više kupaca uspomoć podataka sa vašeg sajta

Više kupaca uspomoć podataka sa vašeg sajta

Kad god ljudi posete vaš sajt, dobijate više podataka o vašoj publici. Ali da li zaista koristite puni potencijal ovih podataka? Šta radite sa svim ovim vrednim informacijama? Ukoliko znate kako da ih koristite, možete steći...

Kako koristiti Big Data za optimizovano Korisničko iskustvo

Big data može biti jedan od glavnih alata koji će vam pomoći da optimizujete korisničko iskustvo. Evo kako i zašto to zaista radi. Uspeh jednog poslovanja počinje i završava se zahvaljujući korisničkom iskustvu. Prema skorijim istraživanjima,...

Kako 4 svetska Brenda unapređuju korisničko iskustvo

Svi smo na sopstvenom primeru doživeli koliko je u današnje vreme korisničko iskustvo postalo konfuzno. Iz tog razloga kompanije računaju na primenu veštačke inteligencije i mašinskog učenja kako bi pružanjem izuzetnog korisničkog iskustva ostvarile...

Šta donosi evolucija korisničkog iskustva

Najmudriji poslovni ljudi anticipiraju potrebe korisnika pre nego što ih sami iskažu. Uvek smo u potrazi za nekom novotarijom - telefon na preklapanje, skuter koji odjednom iskače iza svakog ugla ili kuća odštampana 3D...

Korisničko iskustvo izdvaja vaš Brend

Korisnici sada imaju skoro pa neograničenu mogućnost izbora. Kako se odnosite prema njima je mnogo važnije nego da date neznatno jeftinije cene. Konkurentan kvalitet proizvoda i cena više nisu dovoljni. Nema dileme da je fokus...

NAJNOVIJE