7.5 C
Belgrade, RS
31.03.2020

Individualna strategija – da ili ne?

Najjednostavniji odgovor na ovo pitanje glasi: da, strategija treba da postoji na svim nivoima jedne organizacije, uključijući tu individualni i nivo tima. Kreirati i razraditi sveobuhvatnu poslovnu strategiju postaje sve važnije u sve konkurentnijoj globalnoj...

Ako hoćete da budete “bolji”, bolje bi vam bilo da postanete strateg

Šta čini strategiju pokretačkom snagom poslovanja? Od jedne do druge organizacije, strategije se razlikuju po tome što rade ili što na njima treba raditi. Treba znati kako identifikovati i implementirati strategiju tako da ona...

Kada se strategija odvija pogrešno

Reč strategija se jako često koristi. Čini se da se danas doslovce o svemu govori uz opis streteško ili strategija. Na primer: "Zakazali smo sastanak strateškog planiranja za sutra" ili "Traži se hitna proizvodna...

Da li ste se ikada zapitali koje je značenje snova? Pripremite se za budućnost

Da li ste se ikada zapitali koje je značenje snova? Ričard Kouts je 2008. uveo Teoriju snova emocionalnom selekcijom, sugerišući da snove koristimo kako bismo se pripremili za budućnost. Prema njegovoj teoriji, mi modifikujemo...

Kada se strategija odugovlači

Kada lider kaže "Jednostavo nisam imao vremena", ovo može biti slučaj zavisnosti od taktike. Previše nas je toliko fokusirano na ovde i sada, na spisak zadataka koji ne prestaje da raste, umesto na stratešku...

Strategija za Menadžment srednjeg nivoa

Za strategiju mnogi veruju da samo najviši ešalon menadžmenta može imati moć uticaja. Ona je misteriozna i apstraktna. Nedodirljivi korporativni tipovi sede pogleda izgubljenog u daljini i nervozno vrte prste a kada ih pitate...

Tanka linija ravnoteže između strategije i taktike

Napraviti ravnotežu između ispunjavanja svakodnevnih zahteva vaše organizacije i doprinosa dugoročnoj strateškoj viziji može biti izuzetno teško. Od zaposlenih na svim nivoima koji rade u raznolikim industrijama se traži da postignu više sa manje resursa...

Zadržite kompetitivnu prednost što duže

Resursi koji vuku kompaniju Kada je Švedska gigantska proizvodnja nameštaja IKEA otvorila svoju prvu prodavnicu izvan Skandinavije, kreirana je strategija ekspanzije uz istraživanje novih tržišta, zatim otvorena vodeća prodavnica uz prilagođavanje lokalnom tržištu i model...

Imati svrhu više nije dovoljno

Iznova slušamo o vrednosti marketinga čiji je pravac određen svrhom, pa kako se onda brendovi razlikuju među sobom ako se vode svrhom koja ih ni na koji način ne izdvaja od konkurenata? Sve promišljenija i...

Korporacija i startap u saradnji

Korporacije širom planete pokreću inicijative kako bi sarađivale sa startapima i na taj način podsticale konstantne inovacije. Jedan od glavnih motiva za ovo je činjenica da je za etablirane korporacije sve komplikovanije da nalaze načine...

NAJNOVIJE