25.8 C
Belgrade, RS
17.09.2021
Plan operacija i menadžmenta kao sastavni deo biznis plana

Plan operacija i menadžmenta kao sastavni deo biznis plana

Plan operacija i menadžmenta je osmišljen da opiše kako biznis funkcioniše na redovnoj bazi. Plan operacija će naglasiti logistiku organizacije poput različitih odgovornosti menadžment tima, zaduženja dodeljena svakom odeljenju unutar kompanije, kao i neophodne...
Otpor ka promenama: Prevaziđite ovaj uvek prisutan fenomen

Otpor ka promenama: Prevaziđite ovaj uvek prisutan fenomen

Tokom godina saradnje sa liderima, rukovodiocima i stručnjacima, ispostavilo se da se kod njih često javlja otpor ka promenama. Otpor je prisutan čak i kada postoje jasne i ubedljive koristi za njih i njihovo...
Strategije poslovnih promena vas vode kroz tranzicije okruženja

Strategije poslovnih promena vas vode kroz tranzicije okruženja

Strategije poslovnih promena, poznate takođe i kao strategije upravljanja promenama, jesu akcioni planovi koji pomažu organizacijama da se transfromišu, evoluiraju i prilagode promenama, prilikama i preokretima koji će se najverovatnije odigrati u budućnosti. Principi...
Šta je upravljanje promenama

Šta je upravljanje promenama? Vodič za lidere

Šta je upravljanje promenama - po definiciji, to je proces efektivnog usmeravanja pojedinaca i grupa kroz promene, planiranje promene, prevazliženje otpora ka promeni i pomaganje organizacijama da prosperiraju tokom promena. Upravljanje promenama se postiže putem...
Strateški prioriteti su posao svakog zaposlenog u organizaciji

Strateški prioriteti su posao svakog zaposlenog u organizaciji

Na osnovu brojnih istraživanja je utvrđeno da 80% radnika fokusira svoje vreme i trud na ostvarivanje neposrednih rezultata. To samo po sebi nije loša stvar. Ipak, da bi se osigurao dugoročni održivi rast i...
Kako uvesti agilno mišljenje na svakom nivou vaše organizacije

Kako uvesti agilno mišljenje na svakom nivou vaše organizacije

Kompanije često imaju tri nivoa u hijerarhiji upravljanja: prva linija, srednji nivo i viši nivo liderstva. Lideri na svakom od ovih nivoa obavljaju različita zaduženja, ali bez obzira na to gde se nalazite u...
Veštine egzekucije: Usavršavanje sprovođenja posla do rezultata

Veštine egzekucije: Usavršavanje sprovođenja posla do rezultata

Veštine egzekucije dovode do uspešnog uočavanja i reagovanja na prilike koje mogu podržati poslovnu strategiju. Liderstvo nikada nije lako, a egzekucija strateških ciljeva može biti naročito velik izazov. Kako biste ostvarili realni napredak, morate biti kadri...
Proces razvoja strategije: Ključni koraci za svaku organizaciju

Proces razvoja strategije: Ključni koraci za svaku organizaciju

Proces razvoja strategije je dizajniran tako da pomogne rukovodiocima, visokim timovima i/ili liderima ključnih funkcija poslovanja da razviju strategije koje će podići organizaciju na novi nivo proaktivnog biznis planiranja i akcije. Putem strateških radnih...
Strateška svest - držite oko na kontrolnoj tabli

Strateška svest – držite oko na kontrolnoj tabli

Strateška svest daje liderima uvid u to kako će interno i eksterno poslovno okuruženje uticati na organizaciju, pravac u kome se kreću potrebe i očekivanja korisnika, te da li su vaše operacije u poziciji...
Ključni pokazatelji učinka prodaje: Razvoj i ostvarivanje ciljeva

Ključni pokazatelji učinka prodaje: Razvoj i ostvarivanje ciljeva

Ključni pokazatelji učinka prodaje su osnovni barometri komercijalnog rasta. Oni utiču na poslovnu strategiju, izdvajaju oblasti potencijalnih unapređenja i pružaju uvide koji pomažu biznisu da donosi odluke koje će im omogućiti da postignu svoje...

NAJNOVIJE