3.5 C
Belgrade, RS
23.11.2020
Analitika marketinga društvenih medija: 4 alata koji štede vreme

Analitika marketinga društvenih medija: 4 alata koji štede vreme

Analitika je na samom pročelju marketinga na društvenim medijima. Tržište za analitiku društvenih medija je procenjeno na vrednost od 3.58 milijardi dolara ove godine. U trenutku kada je ideja platformi društvenih medija prethodno izašla...
Veštačka inteligencija menja budućnost ljudskog društva

Veštačka inteligencija menja budućnost ljudskog društva

Od inteligentnih mašina i automatizovanih automobila do genetskog modifikovanja i 3D štampanja, svuda se rapidnom brzinom odvija preokret u tehnološkom potencijalu. Novi talasi tehnoloških rešenja pokreću 4-tu industrijsku revoluciju koja redefiniše norme uspestavljene između...
Kako voditi telekonferenciju: Šta da radite, a šta da izbegavate

Kako voditi telekonferenciju: Šta da radite, a šta da izbegavate

U savremenom poslovnom okruženju, radni sati su fleksibilni, zaposleni mogu raditi na daljinu, a telekonferencije su nezaobilazne. Kako voditi telekonferenciju na najbolji mogući način? Telekonferencije su možda neophodne, ali često ih doživljavamo kao naporne. Da...
Strategija digitalnog marketinga: 5 razloga da je poboljšate

Strategija digitalnog marketinga: 5 razloga da je poboljšate

Većina potrošača kupuje preko višestrukih kanala - zapravo, neverovatnih 72% želi da se poveže i interaguje sa brendovima putem digitalnih kanala. Kod velikog broja organizacija je već napravljena strategija digitalnog marketinga ili počinje da...
Moralna prava veštačke inteligencije

Moralna prava veštačke inteligencije: Treba li VI da ima prava?

Da li veštaščka inteligencija, preciznije, svesna veštačja inteligencija, zavređuje moralna prava? Evolucioni biolog Ričard Dokins, profesor etike i tehnologije Džoana Brajson, filozof i kognitivni naučnik Suzan Šnajder, fizičar Maks Tegmark, filozof Piter Singer i...
Analiza efektivnosti veb sajta

Analiza efektivnosti veb sajta: Merite i evaluirajte

Pokretanje veb sajta za vašu firmu zahteva mnogo vremena, novca i truda. Ako ćete unapred uložiti sve ove resurse, najbolje je da osigurate da ćete ostvariti dobru vrednost zauzvrat. U tome vam može pomoći...
Više saobraćaja za etrgovinu

Više saobraćaja za etrgovinu: 4 strategije dokazane podacima

Privlačenje većeg broja kupaca za vaš onlajn biznis je bilo (i uvek će biti) top prioritet za etrgovinske kompanije. Samo jednostavna Gugl pretraga će pokazati hiljade saveta kako povećati broj posetilaca na vašoj veb...
Neuromorfno računarstvo

Neuromorfno računarstvo: sledeći nivo veštačke inteligencije

Može li veštačka inteligencija da funkcioniše kao ljudski mozak? Istraživači su postavljali ovo pitanje decenijama. Ali sada, uz neuromorfno računarstvo, mogu da pokažu svetu da njihov san može promeniti svet na bolje. Dok otkrivamo...
Društveni podaci

Društveni podaci – 5 načina kako ih iskoristiti za svoj biznis

U današnje moderno doba, ukoliko želite da dovedete svoj biznis do novih visina i da prevaziđete vaše konkurente, moraćete da pratite tehnologiju i trendove u digitalnom marketingu. Jedan od načina na koje vam digitalni...
sindikat influensera

Sindikat influensera osnovan u Americi i Britaniji

Britanski modni influenseri, odnosno modni instagrameri osnovali su svoj sindikat influensera pod nazivom „The Creator Union“ (Unija kreatora). Cilj ovog udruženja je da podstakne transparentnost i ukloni eksploataciju influensera, naručito onih koji pripadaju manjinskim...

NAJNOVIJE