0.6 C
Belgrade, RS
30.11.2020
Kako voditi telekonferenciju: Šta da radite, a šta da izbegavate

Kako voditi telekonferenciju: Šta da radite, a šta da izbegavate

U savremenom poslovnom okruženju, radni sati su fleksibilni, zaposleni mogu raditi na daljinu, a telekonferencije su nezaobilazne. Kako voditi telekonferenciju na najbolji mogući način? Telekonferencije su možda neophodne, ali često ih doživljavamo kao naporne. Da...
Strategija digitalnog marketinga: 5 razloga da je poboljšate

Strategija digitalnog marketinga: 5 razloga da je poboljšate

Većina potrošača kupuje preko višestrukih kanala - zapravo, neverovatnih 72% želi da se poveže i interaguje sa brendovima putem digitalnih kanala. Kod velikog broja organizacija je već napravljena strategija digitalnog marketinga ili počinje da...
Analiza efektivnosti veb sajta

Analiza efektivnosti veb sajta: Merite i evaluirajte

Pokretanje veb sajta za vašu firmu zahteva mnogo vremena, novca i truda. Ako ćete unapred uložiti sve ove resurse, najbolje je da osigurate da ćete ostvariti dobru vrednost zauzvrat. U tome vam može pomoći...
Više saobraćaja za etrgovinu

Više saobraćaja za etrgovinu: 4 strategije dokazane podacima

Privlačenje većeg broja kupaca za vaš onlajn biznis je bilo (i uvek će biti) top prioritet za etrgovinske kompanije. Samo jednostavna Gugl pretraga će pokazati hiljade saveta kako povećati broj posetilaca na vašoj veb...
Društveni podaci

Društveni podaci – 5 načina kako ih iskoristiti za svoj biznis

U današnje moderno doba, ukoliko želite da dovedete svoj biznis do novih visina i da prevaziđete vaše konkurente, moraćete da pratite tehnologiju i trendove u digitalnom marketingu. Jedan od načina na koje vam digitalni...
sindikat influensera

Sindikat influensera osnovan u Americi i Britaniji

Britanski modni influenseri, odnosno modni instagrameri osnovali su svoj sindikat influensera pod nazivom „The Creator Union“ (Unija kreatora). Cilj ovog udruženja je da podstakne transparentnost i ukloni eksploataciju influensera, naručito onih koji pripadaju manjinskim...
automatizacija etrgovinskog poslovanja

Automatizacija Etrgovinskog poslovanja u 8 ključnih oblasti

Koji zadatak je najzamorniji u vašem poslovanju? Da li je to objavljivanje na društvenim medijima, rad sa lidovima, retargetiranje kupaca ili odgovranje na jedna ista pitanja svakoga dana? Koji god da je, svi su...
onlajn reputacija

Onlajn reputacija: 3 saveta za lokalne biznise

Onlajn marketari su u prošlosti provodili mnogo vremena tražeći načine putem kojih biznisi mogu sebe predstavljati kao džinove u svojoj industriji. Nevezano od toga da li ste startap ili svoje poslovanje vodite već neko...
veštačka inteligencija menja Etrgovinu

Kako veštačka inteligencija menja Etrgovinu: Trendovi u industriji

Veštačka inteligencija (VI) menja način na koji etrgovinske kompanije posluju. VI se implementira u sistemima širom etrgovinskog sektora. Od generisanja lidova do prikupljanja informacija, VI je unapredila brojne aspekte industrije. Algoritamski botovi su napravili...
više kupaca uspomoć podataka sa vašeg sajta

Više kupaca uspomoć podataka sa vašeg sajta

Kad god ljudi posete vaš sajt, dobijate više podataka o vašoj publici. Ali da li zaista koristite puni potencijal ovih podataka? Šta radite sa svim ovim vrednim informacijama? Ukoliko znate kako da ih koristite, možete steći...

NAJNOVIJE